علمی

سیاه‌ترین روز کرونا در ایران

نتایج بعدی در بیماران مبتلا به کوید 19

یادداشت:

آمار رسمی وزارت بهداشت در مورد تعداد بیماران و مرگ و میر در کرونا نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در کرونا به اوج رسیده است. Corona Statistics امروز ، 6 اکتبر 1999 ، دو مطلب نگران کننده دیگر راه اندازی کرده است که امروز تعداد موارد “بیمار” و “هفته بیمار” را بالاتر می برد.

تعداد بی سابقه ای از مرگ های تاج

آمارهای وزارت بهداشت در 7 اکتبر تصویری شگفت انگیز از تعداد پادشاهان در ایران را نشان می دهد ، به همین دلیل امروز آنها با 239 نفر بالاترین مقام را در هر روز اداره دارند. این رقم زمانی ثبت شد که تعداد تلفات از ابتدای این هفته بیش از 200 نفر باشد که آماری نگران کننده است.

تاریکترین روز کرونا در ایران

یک قاب قرمز عمیق هر هفته در عروق کرونا

تعداد هفتگی افراد مبتلا به بیماری قلبی امروز به یک رکورد جدید رسیده است که بیش از اوج تعداد 20335 نفر است که در هفته سوم آوریل ثبت شده است. براساس ارقام منتشر شده تاکنون ، از هفته سوم آوریل ، تعداد بیماران قلبی تثبیت شده و تعداد آنها زیر 21000 نفر بوده است ، اما در پاییز ، این گذرگاه به تدریج به امروز تغییر یافته است. اضطراب ثبت شد. در نتیجه ، تعداد بیماران در هفته گذشته به 26625 نفر رسیده است که بالاترین تعداد از گذشته است.

سومین سابقه متوالی در بیماران سخت وخیم

با وجود آمار ، تعداد بیماران در کرونا نیز طی هفته های اخیر کار را برای بیمارستان ها دشوارتر کرده است. تعداد بیماران بسیار جدی امروز به 4274 نفر رسیده است که پس از ثبت دو روز گذشته ، سومین روز شکستن سوم است. آمارها روزهای سختی را که بیمارستان ها و کادر پزشکی با آن روبرو هستند نشان می دهد.

شکستن اعتبار کرونا در بهار ، همچنین شامل دور ماندن از مردم ، ماسک زدن ، شستن منظم دستان ، اجتناب از جلسات و غیره است.

تاریک ترین روز هوای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا