ایران کسب و کارعلمی

هزینه جراحی پروتز پستان

مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه ثابت

معمولا بعد از عمل جراحی، بیمار همان روز یا روز بعد با نظر جراح متخصص از بیمارستان مرخص می‌شود. نتیجه عمل رابطه مستقیم با مراقبت‌های بعد از عمل پروتز سینه دارد. رانندگی، انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی سنگین و حرکت دادن بازوها در هفته اول تا دوم بعد از عمل پروتز سینه ممنوع است.

به‌ خاطر عوارض احتمالی داروهای بیهوشی، بهتر است تا ۷۲ ساعت بعد عمل تنها نمانید. یکی دیگر از مراقبت‌های بعد از عمل پروتز سینه نشستن و راه رفتن طی ۷۲ ساعت اول بعد از جراحی پروتز سینه است تا ریسک ایجاد لخته خون به حداقل برسد. در ادامه برخی از مواردی که باید در مراقبت‌های بعد از عمل پروتز سینه رعایت کنید را آورده‌ایم:

  • پیاده‌روی کوتاه در منزل
  • مصرف مسکن و آنتی بیوتیک‌ها و داروهای تجویزی
  • عدم استفاده از بازوها در هفته اول بعد از عمل
  • کمک گرفتن از دیگران برای بلند شدن از جای خود
  • خوابیدن روی پهلو و شکم ممنوع است و باید نشسته خوابید.
  • در آغوش گرفتن نوزاد در هفته اول بعد از عمل ممنوع است.
  • پوشیدن سوتین‌های طبی مخصوص
  • پرهیز از استعمال سیگار و مصرف الکل
  • استفاده از کمپرس سرد.

مقایسه پروتز سینه دائمی با دیگر انواع ایمپلنت سینه

تفاوت اصلی ایمپلنت دائمی با دیگر انواع ایمپلنت سینه در منسجم‌تر بودن مایع ژل داخل پروتزهای سینه دائمی است. این نوع ایمپلنت سینه نسبت به مدل پروتز سینه سیلیکونی یا پروتز سینه سالینی سفت‌تر بوده، شکل سینه‌ها را بهتر حفظ کرده و حس لمس طبیعی‌تری دارند. ایمپلنت‌های دائمی حس جوانی و شادابی به فرد می‌دهند و شبیه سینه زن‌های جوان به‌ نظر می‌رسند. هم پروتز سینه دائمی و هم پروتز سینه سیلیکونی نسبت به ایمپلنت‌های آب نمکی حس نرم‌تری حین لمس می‌دهند.

پروتز سينه سايز ٨٥ | قيمت پروتز سينه مارك منتور

مزیت منحصربه‌فرد ایمپلنت دائمی برای خانم‌هایی که عمل جراحی ترمیمی سینه دارند این است که لزومی ندارد دقیقا روی بافت سینه موجود قرار بگیرند.

دیگر تفاوت ایمپلنت دائمی با دیگر انواع ایمپلنت سینه از لحاظ ایمنی است. یکی از ریسک‌ها و خطرات ایمپلنت‌های سیلیکونی اولیه، پارگی و احتمال نشست سیلیکون به بافت اطراف سینه بود. خطری که به لطف ضخیم‌تر و محکم‌تر شدن لایه بیرونی ایمپلنت‌ها به حداقل رسیده است. ریسک نشتی هم در پروتز سینه دائمی بسیار ناچیز شده است، چرا که ژل داخل آن به اندازه کافی تراکم دارد که حتی در صورت پارگی هم در بافت پخش نمی‌شود.

نیاز به برش بیشتر در پوست از دیگر تفاوت‌های پروتز سینه دائمی با دیگر انواع ایمپلنت سینه است که برش کوچک‌تری لازم دارند. تفاوت آخر هم به هزینه پروتز سینه ثابت برمی‌گردد که معمولا نسبت به مدل‌های ایمپلنت سیلیکونی سنتی بیشتر است.

پروتز سینه ثابت همان پروتز سینه سیلیکونی است؟

این مدل پروتز با پروتز سینه سیلیکونی متفاوت است. پروتز سینه سیلیکونی ظاهری گرد دارد و داخل آن با ژل پر شده است و برای بهبود ظاهر بافت سینه‌های کوچک یا نامتقارن به‌ کار می‌رود. به این پروتزهایی که با هدف زیبایی سینه کارگذاری می‌شوند، ایمپلنت سینه سیلیکونی یا سیلیکون می‌گویند. سطح خارجی پروتز سینه سیلیکونی از جنس سیلیکون سخت شده است و داخل آن نرم‌تر و ژله‌ای است. اگر پروتز سینه سیلیکونی پاره شود، محتویات ژلی آن جذب بدن نشده و ممکن است عوارض و مشکلاتی برای فرد ایجاد کند.

پروتز سینه ثابت همان پروتز سینه آب نمکی است؟

خیر، این مدل پروتز با فرق می‌کند. پروتز سینه آب نمکی یک لایه بیرونی سیلیکونی غیرقابل نفوذ دارد که با محلول آب نمک استریل (سالین) پر شده است. برخی از پروتزهای سینه سالین را از قبل و بعضی‌ها را هم حین انجام ایمپلنت با آب نمک پر می‌کنند. پروتز سینه آب نمکی نسبت به پروتزهای سیلیکونی سفت‌تر هستند، اگر پاره شوند، صاف و تخت شده و سالین داخل آن‌ها جذب بدن می‌شود.

برای کاشت پروتز سینه ثابت به چه متخصصی مراجعه کنیم؟

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی پزشکی است که باید برای مشاوره در مورد ایمپلنت سینه و انجام آن به او مراجعه کنید. در دکترتو می‌توانید مشاوره تلفنی با بهترین جراح پلاستیک داشته باشید یا برای دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنید.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

این مدل پروتز، نوعی ایمپلنت ژل سیلیکونی به‌ شدت منسجم و سفت شبیه پاستیل خرسی است که حتی در صورت پارگی و شکستن پوسته ایمپلنت، شکل خود را حفظ می‌کنند. ژل داخل پروتز سینه ثابت از حالت مایع منسجم‌تر از مدل‌های سیلکونی و سالینی است و در شکل گرد یا قطره اشکی وجود دارند.

طول عمر این مدل پروتز نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و ماندگاری بالاتری دارد، البته که این ماندگاری بهایی دارد و به‌ همین دلیل است که ایمپلنت‌های سینه دائمی در مقایسه با پروتز سینه سالینی و سیلیکونی گران قیمت‌تر هستند. ایمنی پروتز سینه ثابت نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر است، چرا که احتمال پارگی‌ کمتری دارند. هرچند که این ایمنی بالا به‌ منزله بی‌خطر بودنشان نیست؛ بنابراین توصیه می‌شود که پیش از هرکاری درباره نوع و برند پروتز سینه مشاوره با جراح پلاستیک داشته باشید.

دکتر زیبایی و جراح پلاستیک باید از تخصص و مهارت کافی در کارش برخوردار بانیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مشاورین زیبایی جراحان .

هر ساله مبلغ خدمات جراحی درصدی افزایش می یابد. همچنین همیشه با افزایش مبلغ ارز مواجه بوده ایم. بنابراین قیمت در سال 1402 بیشتر از 1401 و سالهای قبل است. البته نمی ‌توان به طور دقیق مقدار این مبلغ را بیان کرد. اما به طور تقریبی می ‌توان رقمی بین 47 تا 63 میلیون تومان را در نظر داشت. هزینه عمل پروتز سینه سال 1402 تنها زمانی مشخص می‌ شود که بیمار معاینه شود. تمام مواردی که در بخش قبل بیان کردیم روی این مبلغ تاثیر می گذارند‌. اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید باید برای اطلاع از قیمت دقیق آن به پزشک مراجعه کنید.

هزینه جراحی پروتز در تهران

جراحی افزایش حجم سینه با ایمپلنت به دلیل مهارت خارق العاده پزشکان در شهر تهران بیشتر از سایر شهرهای کشور انجام می شود. خرید ایمپلنت در تهران آسان تر و امکانات پزشکی بهتری در اختیار متقاضی قرار می گیرد و به همین دلیل قیمت عمل پروتز سینه در تهران از دیگر شهر ها بیشتر است. مبلغ نهایی جراحی با توجه به موقعیت مکانی مرکز جراحی و مطب و همینطور مهارت و تجربه جراح بین 47 تا 63 خواهد بود.

قیمت خرید برندهای مختلف

همانطور که بیان کردیم ایمپلنت ها باید توسط بیمار تهیه شوند. پس از معاینه فرد توسط پزشک، سایز و نوع مناسب برای او تعیین می شود. سپس بیمار باید برای تهیه آن اقدام کند. قیمت خرید به برند و اندازه آن بستگی دارد. در ادامه به تفکیک قیمت خرید ایمپلنت ها بر اساس برند تولید کننده می پردازیم.

مبلغ خرید پروتز سینه منتور در سال 1402

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید این محصولات می باشد. این برند در ایران نمایندگی های زیادی داشته و دارای محبوبیت بالایی است. برای اینکه از کیفیت و اصل بودن ایمپلنت اطمینان حاصل شود باید این محصول از مراکز معتبر تهیه شود. عواملی همچون قیمت دلار و تحریم بر قیمت خرید منتور هم تاثیر گذاشته است. قیمت متوسط این برند در ماه جاری بین 16 تا 22 میلیون تومان است. به دلیل نوسانات ارزی و کم شدن محصولات پزشکی در کشور نمی توان هزینه دقیقی را برای این محصول بیان کرد. به همین منظور توصیه می شود که برای دریافت قیمت دقیق خرید با شماره های مذکور تماس حاصل فرمایید.

مبلغ خرید برند پلی تک

یکی از برندهای موفق در تولید ایمپلنت های سیلیکونی و آب نمکی است. برند پلی تک آلمان محصولات خود را با کیفیت بالا و در سایزهای مختلفی تولید می کند. محصولات این مارک از منتور ارزانتر است. برای اطلاع از مبلغ دقیق و نحوه سفارش ایمپلنتهای پلی تک تماس حاصل فرمایید.

مبلغ خرید محصولات ناگور

محصولات برند ناگور نسبت به کیفیتی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند. سایز در تعیین هزینه تاثیر دارد. نوع ایمپلنت هم در تعیین قیمت ‌ها تأثیر دارد. این محصولات در دو نوع سیلیکونی و آب نمکی تولید می شوند. جهت خرید یا اطلاع از موجودی و قیمت محصولات ناگور تماس حاصل فرمایید.

مبلغ خرید محصولات مارک موتیوا

برند موتیوا یک کمپانی آمریکایی است که محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار می کند. برند موتیوا بخش زیادی از بازار ایران و جهان را به خود اختصاص داده است. قیمت در ایران نسبت به کیفیت آن به صرفه است. نمی توان به طور دقیق قیمتی را برای این محصولات بیان کرد. سایز ، قیمت دلار، تحریم، کیفیت محصول و… بر مبلغ خرید این محصول تاثیر دارند.

آیا سایزهای مختلف قیمت متفاوتی دارند؟

ایمپلنت ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند. این موضوع نیز تا حدی بر مبلغ مورد نیاز تاثیر می ‌گذارد. هر چه سایز بیشتر باشد مبلغ خرید آن هم افزایش می یابد. قیمت سایز های مختلف ایمپلنت در برندهای مختلف متفاوت است. به این گونه که ممکن است قیمت یک سایز مشخص در دو برند با هم متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق می توانید تماس بگیرید.

مبلغ جراحی چه زمانی مشخص می شود؟

پارامترهای زیادی بر قیمت جراحی پروتز سینه تاثیر می گذارند که باید به آنها توجه شود. نوع ایمپلنت مورد استفاده در مبلغ نهایی عمل تاثیر زیادی می ‌گذارد. این محصولات در دو نوع سیلیکونی و آب نمکی تولید می شود. علاوه بر این هر چه مهارت جراح بالاتر باشد مبلغ جراحی هم افزایش می ‌یابد. افرادی که متقاضی انجام این جراحی هستند باید بدانند که قرار است یک اقدام زیبایی انجام دهند و بیمه آن را پوشش نمی ‌دهد. مبلغ این جراحی نسبت به شرایط بیمار تعیین می ‌شود. بنابراین زمانی می‌ توان رقم دقیق اعلام کرد که بیمار به طور حضوری توسط جراح معاینه شود.

عوامل موثر در تعیین مبلغ جراحی

عوامل موثر در تعیین قیمت جراحی شامل موارد متعددی هستند. هر کدام از این عوامل به میزان خاصی تأثیر می گذارند که در ادامه هر کدام را بیان می کنیم.

مهارت جراح

یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در هزینه عمل جراحی پروتز سینه دارد، مهارت جراح است. هرچه مهارت پزشک بیشتر باشد مبلغ بیشتری را دریافت می کند. جراح خوب معمولاً از بهترین افراد به عنوان دستیاران خود استفاده می کند. این موضوع هم مقداری بر رقم عمل تاثیر می گذارد. جراح ماهر در انتخاب سایز و برند مناسب و همینطور حین انجام جراحی، نهایت دقت و مهارت را به کار می گیرد تا بهترین نتیجه را برای مراجع خود به ارمغان بیاورد.

اتاق عمل و مرکز جراحی

جراحی های زیبایی معمولاً در مراکز جراحی و بیمارستان ها انجام می‌ شود. این مراکز مبلغی را برای هر نوع جراحی دریافت می ‌کنند. جراح زمانی که هزینه را تعیین می ‌کند باید به این موضوع توجه دارد و آن را لحاظ می کند.

شهر و موقعیت جغرافیایی

شهری که عمل در آن انجام می شود در مبلغ نهایی تاثیر دارد. رقم این عمل در تمام شهرها یکسان نیست. علاوه بر این منطقه ای که مطب جراح یا مرکز جراحی در آن قرار دارد نیز مقداری قیمت نهایی را متاثر می کند.

قیمت خرید ایمپلنت از نمایندگی

ایمپلنت ها در مارک ها و کیفیت های مختلفی تولید می شود. هر کدام از برندهای پروتز سینه قیمت متفاوتی دارند. قبل از انجام جراحی ایمپلنت سینه باید آن را از نمایندگی خریداری کرد. ممکن است خود جراح این کار را برای شما انجام دهد. این محصول توسط برندهای مختلف و با کیفیت های متفاوتی تولید شده و به کشور ما می رسد. کیفیت برند و تغییرات نرخ ارز باعث تغییر در قیمت خرید ایمپلنت و در نهایت تغییر در هزینه نهایی خواهد شد.

وضعیت بیمار

در تعیین هزینه نهایی عمل پروتز سینه باید به وضعیت بیمار توجه شود. وضعیت سینه‌ های افراد مختلف با هم تفاوت دارد. بنابراین می توان برای همه افراد یک هزینه مشخص در نظر گرفت.

شد، به‌علاوه اینکه خوشنامی جراح پلاستیک و رضایت بیماران قبلی نقش مهمی در انتخاب دارند. جهت مشاوره با جراح پلاستیک درباره لیفت سینه، پروتز سینه و پروتز سینه ثابت می‌توانید به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا