علمی

واکسن‌ها خطری ندارند – اخبار ایران من

به دنبال تعداد بالای بیماران مبتلا به کووید 19 در فلوریدا ، خستگی و فشار مضاعف متخصصان پزشکی و همچنین امتناع فوری برخی از افراد از دریافت واکسن ، تیمی از پزشکان در منطقه راهپیمایی نمادین را برای تأیید واکسیناسیون برپا کردند.

به گزارش اخبار ایران من ، گروهی متشکل از 75 پزشک در فلوریدا جنوبی دیروز (دوشنبه) با انجام یک حرکت نمادین نسبت به شلوغی بیش از حد بیمارستان ها با شماره 19 به دلیل عدم تمایل افراد بیشتری برای دریافت این ویروس هشدار دادند.

یکی از پزشکان در این کنفرانس گفت: “این بسیار ناراحت کننده است که برخی در مورد واکسن صحبت می کنند و مردم را در مورد واکسن شک می کنند ، زیرا می دانیم که واکسن ها م andثر و م effectiveثر هستند و مخالفان واقعی هستند.” در برابر پزشکان و علم پزشکی ، واکسن ها بی خطر هستند و ما باید افراد خود را واکسینه کنیم.

پزشکان این کار را بصورت تصویری انجام می دهند زیرا ظرفیت بیمارستان های اصلی فلوریدا امروز به دلیل افزایش تعداد بیماران مبتلا به دلتا کرونا در حال پر شدن است.

بر اساس گزارشات ، حدود 86 درصد از تخت های بیمارستان در این ولسوالی در این هفته پر شد ، که این امر مقامات دولتی را در این ایالت نگران کرده است.

به گزارش فاکس نیوز ، حدود 63 درصد از مردم فلوریدا یک بار 19 واکسن کووید دریافت کردند و حدود 51 درصد واکسن کامل دریافت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا