ایران کسب و کارعمومی

نخ تسبیح از کجا بخرم

تسبیح نوعی ذکر می باشد که از مجموعه ای از مهره های خشتی، سنگی، صدف، استخوان، چوب، پلیمر، پلاستیک و غیره تشکیل شده است که برای حفظ تعداد ذکر به هم می چسبانند. در قدیم تعداد تسبیح صد یا کمتر و بیشتر بود و تسبیح هایی با هزار دانه نیز می ساختند که به آن «تسبیح هزار دانه» می گفتند. تسبیح گل معمولاً از خاک متبرک (خاک مزار امامان شیعه که به آن تسبیح خاک تربته نیز می گویند) درست می شود. تسبیح از برش و شکل دادن به مواد مختلف ساخته می شود. از جمله سنگ‌های کهربا، فیروزه، عقیق و هومان و همچنین گل‌های پخته‌ای که گاهی مانند خرما لعاب می‌شوند. همچنین برخی از تسبیح ها را از تراشیدن و مرمر کردن چوب سخت و تیره درخت بان یا یوسر که گاهی به آن نقره می گویند، درست می کنند.

به مهره بلندتر و دانه درشت تسبیح که دو سر نخ تسبیح را از آن کشیده و می بندند شیخک می گویند. هر یک از دانه های دیگر تسبیح آخوندک نیز نامیده می شود. تسبیحی که دانه های آن دارای خال های گرد نزدیک به هم و متفاوت از رنگ خود مهره باشد، تسبیح نامیده می شود.تسبیح به معنای «سبحان الله» یا «سبحان الله» است. تسبیح ها انواع مختلفی دارند که بر اساس شکل، جنس، تعداد دانه ها، ساختار و … دسته بندی می شوند.

Where can I buy rosary thread

انواع تسبیح چیست؟

انواع تسبیح را می توان به حالت های مختلف طبقه بندی کرد. به عنوان مثال، بر اساس تعداد مهره ها: 33 مهره، 45 مهره، 66 مهره، 101 مهره و غیره. تعداد تسبیح ها برای راحتی در استفاده و با توجه به سلیقه کاربر تعیین می شود. به عنوان مثال، برخی از افراد تمایل دارند تسبیح بلند را در دست بگیرند، در حالی که برخی دیگر، برعکس، ترجیح می دهند از تسبیح های کوچک و کوتاه استفاده کنند.

همچنین می توانید از تسبیح با تعداد دانه های مختلف برای اذکارهای مختلف استفاده کنید. مثلاً برای ذکر تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها) از تسبیح 33 دانه ای راحتتر است. یا می توان آنها را بر اساس نوع تسبیح طبقه بندی کرد، به عنوان مثال: تسبیح عقیق و فیروزه، تسبیح شاه مقصود، تسبیح صندل و …. یا بر اساس رنگ یا شکل دانه ها (تسبیح دانه هلی، تسبیح دانه مربع، تسبیح دانه گرد و …)

تسبیح از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

هر تسبیح را می توان به چهار قسمت اصلی تقسیم کرد:

1- دانه های تسبیح:

که به اشکال مختلف بریده می شوند. مانند دانه های مربع، دانه هل، دانه های گرد یا …

یا در اندازه های مختلف مانند: تسبیح با مهره های ریز، تسبیح با مهره متوسط ​​و تسبیح با مهره های بزرگ عرضه می شوند.

2- نخ تسبیح:

برای تسبیح هایی با دانه های فلزی (مانند تسبیح های نقره ای) بهتر است نخ تسبیح را فلزی کنید تا ماندگاری آن بیشتر شود. در انواع دیگر تسبیح مهره های سنگی از نخ مرغوب استفاده می شود.

3- شیخک تسبیح:

بعد از تسبیح قرار می گیرد. معمولاً کشیده و شبیه دانه های تسبیح است. (با توجه به طراحی نوع تسبیح می توان برای برخی از تسبیح ها به جای مهره های تسبیح از اشکال مختلفی استفاده کرد.

4- کرکوش تسبیح:

در اشکال و جنس های مختلف استفاده می شود. در بیشتر موارد از نخ های مرغوبی ساخته می شود که به صورت خاصی به هم متصل شده و انتهای تسبیح را مشخص می کند. در برخی موارد از نقره یا فلزات دیگر استفاده می شود. بدیهی است که کرکوش نقره ای از کیفیت بالاتر و همچنین ارزش مالی بالاتری نسبت به سایز انواع کرکوش برخوردار است.

چگونه یک تسبیح ارزان بخریم؟

آسمون کامل ترین مجموعه تسبیح را دارد. ارزان ترین نمونه های تسبیح در محدوده قیمت 34000 تومان موجود می باشد. برای مشاهده انواع تسبیح ارزان قیمت و انتخاب کافیست روی لینک خرید تسبیح ارزان قیمت کلیک کنید، نمونه تسبیح ارزان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنید.

برای خرید تسبیح لوکس و گران چه باید کرد؟

دارای جذاب ترین مجموعه تسبیح های معتبر و لوکس است. با توجه به اینکه مجموعه محصولات بسته به خریدهای انجام شده دائما در حال تغییر است، تهیه جوراب از خاص ترین نمونه های تسبیح اصل فقط از سایت آسمون و یا پیج اینستاگرام آسمون امکان پذیر است. در حال حاضر گران ترین تسبیح ها هم در فروشگاه ما به فروش می رسد. برای خرید تسبیح لوکس و مشاهده گرانترین تسبیح ها میتوانید از همین صفحه اقدام به خرید تسبیح مورد نظر خود کنید. بر روی دکمه خرید کلیک کنید و خرید خود را به راحتی و با خیال راحت انجام دهید.

قیمت انواع تسبیح چقدر است؟

هر تسبیح با توجه به پارامترهای خود ارزیابی می شود. مواردی مانند وزن، نوع مهره ها، اندازه و طول تسبیح، شکل مهره ها و غیره. در قیمت گذاری تسبیح تاثیرگذار هستند. در حال حاضر تسبیح ارزان قیمت و گران قیمت و لوکس  قابل ارائه است. برای مثال قیمت تسبیح کشکول قدیمی مقرون به صرفه است و. از انواع تسبیح ها می توان به مهره های نخی اشاره کرد که در طرح های مختلفی از جمله تسبیح های سنگی، تسبیح های چوبی و … می باشد. وجود دارد. روی این یکی م برای ذکر خاصی مناسب هستند. در ادامه شما را با مدل‌های گوناگون این محصول بیشتر آشنا می‌کنیم.

تسبیح سنگ

در مجموعه ما انواع تسبیح های سنگ اصلی فاخر و ارزشمند را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. در این بخش می‌توانید انواع تسبیح مروارید، تسبیح آمیتیست، انواع تسبیح عقیق، کریستال کوارتز، مروارید، رز کوارتز، تسبیح چشم ببر، تسبیح‌های چند جواهر مثل تسبیح ام البنین، تسبیح لوکس احجار الشفا و تسبیح هفت سنگ چاکرا و … را مشاهده کنید. در مذاهب و فرهنگ‌های گوناگون استفاده از تسبیح به عنوان وسیله‌ای برای نیایش و عبادت مرسوم است، علاوه بر این نتایج آزمایشات روانشناسی نشان داده که استفاده از تسبیح موجب بالا‌بردن آرامش درونی و کاهش استرس بعلاوه افزایش تمرکز ذهنی می‌شود. تسبیح‌ 33 دانه، تسبیح 99 دانه و تسبیح 101 دانه و 108 دانه از رایج ترین تعداد مهره‌ها در تسبیح است، البته اقسام تسبیح‌ تا 1000 دانه هم وجود دارد.

قیمت تسبیح

قیمت این محصول به نوع سنگ های استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد. هرچه سنگ ها گرانتر باشند، ارزش محصول و قیمت آن بیشتر می شود.

خرید اینترنتی تسبیح

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مقایسه مدل های مختلف موجود در فروشگاه اینترنتی ما بهترین گزینه را انتخاب کنید و سفارش شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل شما خواهد شد.

خرید تسبیح

تسبیح یکی از ارکان مهم شهادت مسلمین است. این محصول دارای مدل ها و رنگ های مختلفی می باشد که هر کدام برای ذکر خاصی مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا