اقتصادی

بهره برداری از پروژه های سفر استانی رئیس جمهور تا تیر/ فردا بیمارستان لنگرود افتتاح می شود

اخبار ایران من / گیلان معاون امور استان های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنفرانس منطقه ای هر دوشنبه و پنجشنبه توسط رئیس جمهور برگزار می شود ، توضیح داد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود فردا توسط رئیس جمهور به بهره برداری می رسد. .

سید عبدالمجید میرهاشمی علاوه بر دیدار با سفیر لنگرود ، با هدف افتتاح بیمارستان 132 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود ، با موضوع شیوع بیماری های قلبی و ماه های اخیر دولت ، گفت: ایجاد خدمات اساسی در منطقه

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان شهید حسین پور لنگرود یکی از سفرهای دکتر روحانی به گیلان بود ، افزود: رئیس جمهور خدمات پشتیبانی ویژه ای ایجاد کرده است ، به ویژه از ویزیت های منطقه ای از فوریه سال گذشته تا پایان دوره. کرد

معاون دفتر امور استان های نهاد ریاست جمهوری ، با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنفرانس منطقه ای توسط رئیس جمهور هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود ، توضیح داد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود فردا توسط رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

میرهاشمی با اشاره به وجود پروژه هایی که از ابتدا تاکنون تکمیل شده است ، همچنین گفت: دکتر روحانی در مناطق 11 و 12 علاوه بر کارهای جدید ، سعی در استفاده از قسمت بزرگی از آثار باقی مانده از آثار قدیمی داشته است.

وی تعداد پروژه های منطقه ای از سفر رئیس جمهور را به 2000 پروژه برآورد کرد و گفت: دکتر روحانی به مردم قول داده است خدمات منطقه ای ایجاد کنند بنابراین 80 درصد کارها تا پایان تیرماه انجام می شود.

معاون دفتر امور استان های نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تمام فعالیت های موفق در پایان ماه جولای توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین می شود ، گفت: پروژه های بزرگ و قابل توجه برای افتتاح ضروری است.

میرهاشمی توزیع اوراق قرضه توسط دولت را راهی برای انجام کارهای اصلی و فوری توصیف كرد و دید كه همه دولت ها از این روش برای اتمام كار استفاده می كنند و دولت های زیر نیز متعهد بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا