ورزشی

قهرمان روس جهان و المپیک پیگیر وضعیت گرایی/ ولاسوف: کشتی ایران می‌تواند در المپیک بدرخشد

چهره شاخص و عنوان دار کشتی فرنگی جهان از روسیه، تاکید کرد: ایران می تواند نتایج خوبی را در المپیک‌ پاریس رقم بزند.

رومن ولاسوف در گفت و گو با اخبار ایران من، درباره موفقیت کشتی فرنگی ایران در مسابقات گزینشی قرقیزستان و کسب ۶ سهمیه کامل المپیک پاریس، اظهار کرد: کسب سهمیه های کامل المپیک را به کشتی دوستان ایران، اعضای کادر فنی و کشتی گیران تبریک می‌گویم و برای تیم ایران در المپیک پاریس آرزوی موفقیت دارم.

دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک، در ادامه درباره کار سخت روسیه برای گرفتن سهمیه‌های باقیمانده، گفت: کشتی‌گیران ما در مسابقات گزینشی المپیک که در استانبول برگزار می‌شود کار سختی را پیش رو دارند اما برای آن ها دعا می‌کنم تا بتوانند در این رقابت ها کار نیمه تمام خود را تمام کنند.

ولاسوف در ادامه پیگیر وضعیت محمدعلی گرایی شد و پرسید گرایی قرار است در چه رویدادی مبارزه کند. او همچنین این سوال را مطرح کرد که نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در المپیک چه کسی است.

وی در واکنش به انتخاب امین کاویانی‌نژاد برای المپیک پاریس گفت: هم کاویانی‌نژاد و هم محمدعلی گرایی هر کدام که به المپیک بروند قطعا شانس مدال خواهند داشت. من در گذشته مقابل هر دوی آنها کار سختی داشتم. گرایی در المپیک توکیو نیز خیلی خوب ظاهر شد.

قهرمان روس جهان و المپیک پیگیر وضعیت گرایی/ ولاسوف: کشتی ایران می‌تواند در المپیک بدرخشد

دارنده ۵ طلای جهان و المپیک، با اشاره به توانایی‌های فنی حسن رنگرز سرمربی تیم ایران، گفت: من برای او احترام زیادی قائلم و او را از مربیان خوب کشتی می‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیم کشتی فرنگی روسیه در المپیک پاریس به چه مدال هایی برسد، خاطرنشان کرد: پیش بینی نتایج برای المپیک که همه کشتی گیران در بهترین فرم خود به میدان می روند،‌ کار بسیار سختی است اما کشتی گیران ما شایستگی های زیادی دارند و قطعا می‌توانند مبارزات خوبی را به نمایش بگذارند.

ولاسوف همچنین درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک، گفت: ایران کشتی گیران خیلی خوبی در برخی اوزان دارد که تجربه بالایی دارند و می‌توانند نتایج درخشانی را در پاریس رقم بزنند. امیدوارم کشتی گیران ایران در المپیک بهترین نتایج را کسب کنند.

وی ادامه داد: کشتی گیران ایران در جام وهبی امره ترکیه و برخی دیگر از مسابقات نمایش بسیار خوبی داشتند و قطعا می‌توانند این روند را ادامه بدهند.

ولاسوف در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به میادین کشتی را دارد یا خیر، گفت: بله باز می‌گردم!

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا