مزایا و معایب دیزل ژنراتور ها

چی؟ در مورد دیزل ژنراتور چه می دانید؟ اگر می خواهید برای رسیدن به اهداف خود از دیزل ژنراتور استفاده کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا این دستگاه را از زوایای مختلف بررسی کنیم و پرفروش ترین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دیزل ژنراتور که به نام دیزل ژنراتور نیز شناخته می شود، دستگاهی است که از ترکیب یک موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی که قادر به تولید نیروی الکتریکی است، تشکیل شده است. با تولید انرژی الکتریکی توسط دیزل ژنراتور می توان از آن در هر محیطی که دسترسی به انرژی الکتریکی وجود ندارد استفاده کرد و این مشکل بسیاری از مشکلات را حل کرده و شرایط را در بسیاری از شرایط پیچیده تسهیل می کند. ظرفیت این دستگاه به قدری زیاد است که می توان از آن حتی در فضاهایی که برق در دسترس است نیز استفاده کرد.

به عنوان مثال: وقتی برق در شهرهای بزرگ به دلایل مختلف قطع می شود، تا زمانی که وصل شود از سوخت گازوئیل استفاده می شود. عدم وجود دیزل ژنراتور در مواقع اضطراری در شهرهای بزرگ و یا در پروژه های مختلف می تواند باعث مشکلات فراوان و همچنین خسارت جانی و مالی شود.

معمولا کسانی که قصد استفاده از دیزل ژنراتور را دارند با این سوال مواجه می شوند که سوخت دیزل ژنراتور چیست؟ در این راستا باید بگوییم که مجموعه دیزل ژنراتور از سوخت دیزلی که به سوخت فسیلی معروف است و از نفت خام مقطر ساخته می شود به عنوان یک دستگاه تولید برق استفاده می کند. اما انواع دیگر ژنراتورها با سوخت های دیگر کار می کنند و از گاز، بنزین، پروپان و غیره استفاده می کنند. بسته به نوع

دیزل ژنراتور برای بیمارستان

انواع دیزل ژنراتور

انواع مختلفی از ژنراتورهای برق وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل می توان انواع دیزل ژنراتورهای برق را به شرح زیر ارائه کرد:

ژنراتور غیر دیزلی

دیزل ژنراتور اضطراری که به عنوان مولد برق پشتیبان نیز شناخته می شود، در مواقع اضطراری و هنگام بروز مشکل برق در کشور استفاده می شود. این نوع ست دیزل ژنراتور دارای منبع تغذیه اضافی بوده و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. اماکن عمومی مانند: کارخانجات، بیمارستان ها، نیروگاه ها، مراکز اداری و غیره نیاز دارند و باید دارای ظرفیت بالا دیزل ژنراتور اضطراری باشند.

دیزل ژنراتور قابل حمل

همانطور که از نام آن پیداست، موتور دیزلی قابل حمل یا مینی دیزل نوعی ژنراتور است که اندازه کوچکی دارد و به راحتی از مکانی به مکان دیگر حمل می شود. بنابراین، این نوع ژنراتور در مواقعی که به یک موتور دیزل قابل حمل برای اهداف مختلف نیاز دارید، بهترین انتخاب است.

مقدمه ای بر دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور اصلی برای مواقعی است که به برق شهری یا سراسری دسترسی نداریم. این نوع دیزل ژنراتور در واقع تامین کننده تمام برق اولیه مورد نیاز است که می تواند برای فضاهایی مانند کمپ، کمپ و غیره استفاده شود.

دیزل ژنراتور دایم الکار

علاوه بر انواع دیزل ژنراتورهای ذکر شده در قسمت فوق، نوع دیگری از ژنراتور وجود دارد که به دیزل ژنراتور دائمی معروف است. که برای تامین برق دائمی استفاده می شود به طوری که ژنراتور باید به طور مداوم و بدون وقفه یا خاموشی کار کند.

دیزل ژنراتور دائمی بهترین انتخاب برای مکان هایی است که به مدت طولانی نیاز به برق دارند و به برق ملی دسترسی ندارند.

بهترین دیزل ژنراتور ایران

دیزل ژنراتورهای طراحی و تولید شده توسط شرکت های مختلف در دنیا دارای انواع مختلفی می باشند. بهترین دیزل ژنراتور در ایران انواع مختلفی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

دیزل ژنراتور موتور تبریز را راه اندازی می کند

دیزل ژنراتور تبریز موتورسازان ساخت این شرکت معتبر ایرانی است که سابقه فعالیت طولانی در کشور دارد و یکی از بهترین و معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید دیزل ژنراتور و تجهیزات راهسازی می باشد. ایرانی بودن این برند باعث می شود در صورت بروز مشکل به راحتی بتوان قطعات را تهیه کرد و تعمیر کرد. ضمن اینکه قیمت این نوع دیزل ژنراتور خانگی بسیار مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا