اخبار استانی

جشن تکلیف سیاسی هزار دانش آموز دختر رأی اولی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از قوین؛ صبح امروز جشن تکلیف سیاسی هزار دانش آموز دختر رأی اولی ناحیه یک قزوین، با عنوان “رمز حضور” ، به همت امور بانوان اداره کل و آموزش و پرورش یک و با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت شهر قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، طیب ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین، در سالن ورزشی دبیرستان شاهد نرگس برگزار شد.

عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این همایش گفت: موضوع انتخابات خار چشم دشمنان شده است و در تلاش برای تضعیف این رویداد سیاسی هستند.

وی افزود: از آن روزی که ملت ایران تصمیم گرفتند مستقل عمل و دست دشمنان را از کشور قطع کنند، دشمنی‌های آنها هم شروع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: دشمنی‌ها وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که مردم بخواهند در هر صحنه‌ای حاضر شوند.

کاظمی گفت: نخست وزیران پهلوی می‌گفتند که ایرانی توان ساختن و تولید را ندارند، اما امروز به جایی رسیده که تنها نظام جمهوری اسلامی مستقل دنیا است.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات اصلی ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و معلمان با علم و ایمان، نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.

سیاهکالی مرادی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: از شما دانش آموزان واجد شرایط رأی دعوت می‌کنم تا با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور و ساخت آینده کشور سهیم باشید.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا