اقتصادی

آغاز حمایت مالی پینترست از اینفلوئنسرها

پینترست برای پرداخت هزینه گروه کوچکی از محصولات خلاق کمتر شناخته شده ، صندوق 500000 دلاری ایجاد کرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، در میان سایت های شبکه های اجتماعی ، Pinterest تا حد زیادی به شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، یوتیوب و دیگران اعتماد کرده است. اما این در حال تغییر است. در ماه سپتامبر ، این شرکت پوسترها و مقالاتی را اضافه کرد که یادداشت برداری می کنند ، همه آنها برای نمایش آسانتر پروژه های الهام بخش و جذب مخاطبان طراحی شده اند.

Pinterest اکنون این کار را به آرامی انجام خواهد داد. این شرکت صندوق تولید محتوا را تأسیس کرده است تا به تیم نمایشگاه برای تولید در این سیستم پرداخت کند. این صندوق 500000 دلار بودجه و نشریه در اختیار گروه كمی از مدیران در سال 2021 قرار می دهد. اما این شركت قصد دارد برنامه را تا پایان سال توسعه دهد.

با استفاده از این صندوق ، پینترست با کمک بودجه مستقیم به جدیدترین شرکت جذب مدیر تبدیل می شود. TickTack سال گذشته 200 میلیون دلار صندوق راه اندازی کرد و اسنپ چت با هدایت اسپات لایت میلیون ها دلار به کاربران بازی های ویدیویی معروف پرداخت کرد. مسیر Pinterest در مقایسه با این کوچک به نظر می رسد. اما این شرکت به صراحت اعلام کرده است که در تلاش است تا فرهنگ تأثیرگذاری متفاوت با سایر سیستم عامل ها ایجاد کند.

همراه با بسته ، Pinterest ایده های جدیدی در زمینه طراحی ارائه داده است که فراتر از دستورالعمل های موجود در اینجا است. کتاب Content Generator به کلیه کاربران Pinterest که به StoryPin دسترسی دارند نیاز دارد قوانینی را که شامل اعتبار سنجی و ایجاد یک سایت جامع است ، تصویب کنند. این نکات باعث تغییر ایده مدرن Pinterest نمی شود که کلمات نفرت انگیز و دروغ را منتشر می کند.

طبق گفته Anget ، Pinterest همچنین از ایده های تبلیغاتی جدیدی رونمایی کرد که کاربران را به ارائه بازخورد مثبت ترغیب می کند و پیام را در صورت نقض قوانین شرکت هشدار می دهد. این شبیه ابزاری است که اینستاگرام و تیک تاک برای هشدار به کاربران قبل از ارسال نظرات ناخواسته استفاده می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا