اقتصادی

امکان تولید انبوه یک صفحه محافظ برای پاسخگویی به نیازهای کشور


اخبار ایران من / بوشهر عضو اتحادیه مخترعین کشور گفت: “ما محافظهای نمایش داده شده را به شکلی کاملاً بومی سازی شده طراحی و ساخته ایم و در این راستا تولید انبوه برای رفع نیازهای استان و کشور امکان پذیر است.”

ضیاء الدین لیروی در مصاحبه با اخبار ایران من اظهار داشت: “به دلیل کمبود وسایلی که کادر پزشکی با آن دست و پنجه نرم می کردند و هر روز گزارش هایی مبنی بر اینکه پرسنل پزشکی از تاج و حتی درگذشت این عزیزان رنج می برند ، گزارش شده است.” تحت تأثیر کار من در زمینه اختراعات و تجهیزات پزشکی ، از خودمان خواستیم که برای کمک به اقوام در شفا کار ، کار را انجام دهند.

وی افزود: “بعد از اولویت بندی ، اولین شماره در دستور کار شروع اتوماتیک تولید ماسک های فیلتر بود که پس از مشاوره با دانشگاه علوم پزشکی بر اساس اولویت ها ، تولید صفحات محافظ را شروع کردیم و اکنون 300 صفحه محافظ با طراحی و تولید و ارائه ویژگی های مطلوب و مطلوب داریم. به پرسنل پزشکی ، بیمارستانها و مراکز درمانی استان ارائه شد.

وی گفت: “ما فرصت افزایش تولید را داریم و امکان تولید انبوه در صورت لزوم وجود دارد ، اگرچه حتی در کشور ما با کمبود این محصول روبرو شدیم ، و تولید این محصول با مشکلات واردات همراه است. این محصول بسیار کاربردی است. مزیت این امر این است که تولید محصول کاملاً بومی شده است و ما می توانیم کمیت لازم را با همان کیفیت کارکنان پزشکی فراهم کنیم.

عضو بنیاد نخبگان بوشهر گفت: “در زمینه مبارزه با تاج برای تهیه تجهیزات پزشکی ، برنامه ها و برنامه های دیگری نیز داریم که هفته آینده مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از این برنامه ها ایجاد دستگاهی برای پزشکانی است که با بیماران دارای تاج سر و کار دارند ، به خصوص پزشکان عمومی و دندانپزشکان که کار در آن زمان رکود داشته است.

لیروی توضیح داد: این دستگاه بیمار را در شرایطی قرار می دهد که در طول ویزیت با پزشک ارتباط مستقیمی نداشته باشد. پزشك به بيمار دسترسي دارد ، اما هواي تنفسي بيمار يا اسرار بيمار نمي تواند به پزشك توزيع شود. ” همچنین توانایی دفع ویروس ها را دارد و دارای سیستم تهویه هوا و جذب است که ویروس ها را خنثی می کند. نمونه اولیه این دستگاه تا پایان هفته آینده ارائه می شود ، این محصول می تواند از لحاظ فنی و کاربردی و ابتکاری باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در تهیه تجهیزات و مواد اولیه مشکلی نداشتیم و آمادگی خود را برای همکاری با سایر دوستان و شرکت ها بر اساس دانش مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر اعلام کردیم که می تواند از هرگونه تجهیزات پزشکی که بیرون آمد استفاده کند. خارج از حالت ” به چرخه برگردید و یا ایده های یک پرسنل معتبر پزشکی را بررسی کنید تا در اسرع وقت با کمک تیم و پتانسیل افرادی که در این زمینه کار می کنند ، با بیماری های عروق بیماری کرونا مقابله کنید.

در مورد تولید و توزیع 300 سپر ، عضو انجمن مخترعین کشور افزود: “این کار به صورت خودجوش و بدون هیچگونه کمک دولت انجام شد. ما همچنین آماده هستیم تا این محصول را به تولید انبوه برسانیم تا نیاز استانها و کشورها را برآورده سازیم. “

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی اخبار ایران من هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا