اقتصادی

جلسه کمیسیون عمران مجلس با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که در جلسه اخیر کمیسیون موضوع روشن شدن آتش و خانه های مشتریان کمیته امداد امام خمینی (ره) قبل از کمیسیون بررسی شد.

سید البرز حسینی در گفتگو با اخبار ایران من ، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران اظهار داشت: جلسه کمیته عصر امروز با حضور رئیس کمیته بشردوستانه امام خمینی (ره) برگزار شد. وی همچنین در مورد این حادثه و برنامه های شورا برای اعضای کمیسیون صحبت کرد.

وی افزود: یکی از مواردی که در این کنفرانس مورد بحث قرار گرفت ، موضوع راه اندازی مشاغل و مسکن برای مددجویان کمیته بود. خوشبختانه با همکاری کمیته امداد ، وزارت راه و شهرسازی و ناظران منطقه ای ، تقریباً 48000 واحد از مسکن های آنلاین برای خدمات مشتری استفاده می شود.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: در بحث مطالبه قیمت املاک از مشتریان اعضای کمیته ، همچنین تصمیم بر این شد که با کمک 50 هزار میلیارد تومان بنیاد وام مستضعف و وام کمیته خدمات مشتری 100 هزار میلیارد تومانی از نظر مسکن تأمین شود ، زیرا این خانواده ها به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت هزینه مسکن را ندارند. کمیسیون عمران همچنین تمایل خود را برای کمک در تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد اعلام کرد تا موارد ذکر شده در دو مورد اضطراری در ساخت خانه ها به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا