اقتصادی

خدمات حمایتی صندوق نوآوری برای راه‌اندازی خط تولید در خارج/ایجاد پایگاه صادراتی ایران در بوسنی

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت این صندوق از شرکت های مجرب برای راه اندازی خطوط تولید در کشورهای دیگر خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من سیاوش ملکی فر در وبینار توسعه تجهیزات پزشکی در بوسنی و هرزگوین امروز چهارشنبه 12 آبان در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با موضوع حمایت صندوق نوآوری در خطوط مونتاژ ساختمان برگزار شد. و بسته بندی کارشناسان خارجی

وی همچنین با بیان اینکه برای ورود به بخش صادرات نیاز به مشارکت است، افزود: صندوق نوآوری فرصت هایی را برای شرکت های مجرب ایجاد می کند تا خطوط اتصال، بسته بندی و “تمام” خارج از کشور را ایجاد کنند.

بازار خارجی ایران که ظاهر نشد

در این وبینار افشین کلاهی، رئیس انجمن تشکل های ایران با ارائه آمار و جزئیاتی از بوسنی و هرزگوین، این کشور را پایگاه صادراتی خوبی برای ایران دانست و گفت: بر اساس آمارهای موجود، دارایی های ایران در بوسنی 4 میلیون است. و 600 هزار دلار.

وی ادامه داد: رشد بوسنیایی در حوزه های پزشکی، تجهیزات پزشکی، خودرو و IT بوده است. علاوه بر این، با بررسی عواملی مانند بحران اقتصادی، تولید ناخالص داخلی و قرارداد تجاری ایران و بوسنی که تا به امروز چندان مورد استفاده قرار نگرفته است، متوجه می‌شویم که می‌توان از این عوامل بهره برد. از شرکت های با تجربه تر ایران

کلاهی درباره نقش ایران در بوسنی گفت: فعالیت در حوزه هایی مانند داروسازی و تجهیزات پزشکی، کشاورزی، پتروشیمی، فناوری اطلاعات و شرکت های ساختمانی می تواند منافع قابل توجهی برای کشور به همراه داشته باشد.

چشم انداز جهانی برای توسعه دانش صادرات محور

رضا کمپانی، نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی نیز گفت: صادرات در مقایسه با سایر حوزه‌ها مانند صنایع غذایی کم و زیاد نیست، اما به این دلیل که به زندگی بیماران مربوط می‌شود. از ارزش

وی با تاکید بر اینکه ایران با ایجاد خط تولید می تواند محصولات باکیفیت را برای شرکت های دارویی ارائه کند، گفت: بوسنی پایگاه خوبی برای صادرات به ایران است، اما باید روی آن تمرکز کنیم، منطقی نباشیم و یک چشم انداز جهانی و کار بر اساس تولید.

لزوم استفاده شرکت های ایرانی از فرصت های اقتصادی بوسنی

جابر واثق، مشاور اقتصادی سفارت ایران در بوسنی و هرزگوین گفت: بوسنی از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار است و باید از آن استفاده کرد. او گفت.

در این دیدار، شرکت‌ها نگرانی‌های خود را در مورد بحران بانکی، مسائل مالیاتی، دشواری صادرات و صادرات به بوسنی و تحریم‌های ایران و اسلام و تنش‌های سیاسی تأثیرگذار بر بخش‌های اقتصادی و تجاری بیان کردند. ، و این موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا