اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر اجرایی شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “تقاضا و آگاهی اقتصادی باید تقویت شود.”

محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو اقتصاد ، در پایان چهاردهمین سالگرد تاسیس رادیو اقتصاد ، در مورد اثری که روزنامه نگاران ، به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند ، به اخبار ایران من گفت: کار را انجام دهید.
وی افزود: همه مردم باید بتوانند به رسانه های جهان دسترسی داشته باشند و ما به عنوان روزنامه نگار مسئولیت برآوردن نیازهای آنها را داریم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: روزنامه نگاران باید با مسئولین به زبان مردم مصاحبه کنند و در مورد مشکلات خاص پاسخ و پاسخ مخاطب را ارائه دهند و این امر نیازمند آگاهی و آگاهی عمومی به ویژه در مسائل اقتصادی است. دنیا و قوی باش

اسماعیلی ادامه داد: الزامات تنها در صورت وجود آگاهی مناسب انجام می شود ، در غیر این صورت در نهایت به نتایج دلخواه نخواهیم رسید.

وی افزود: همکاری ، عشق و همکاری بین مردم و رسانه ها با پیروی از خواسته های آنها به طور دقیق و محتاطانه برای اطلاع رسانی خواسته های آنها به آگاهی و آگاهی مالی مردم و مردم در یک جامعه دموکراتیک کمک می کند. مقامات “.
مدیر رادیو اقتصاد گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، رادیو اقتصاد به عنوان بنیانگذار و مدیر آن می تواند کار خود را به خوبی انجام دهد و در پیگیری مردم و مسئولان مشارکت داشته باشد.

وی در مورد برنامه “رویکرد” که رویدادهای روز را برجسته می کند ، گفت: برنامه “رویکرد” ثابت کرد که رادیو اقتصاد پل بزرگی بین بخش دولتی و خصوصی بوده است. او نشان می دهد که به نیازهای مردم پاسخ می دهد. مردم از طریق لنگر ، که چیز خوبی است.
وی افزود: ما در موارد متعددی شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در برنامه بوده ایم و مشخص است که رابطه مردم و مسئولان در برنامه پایدار و در بالاترین سطح خود است.

مدیر اجرایی رادیو اقتصاد در خاتمه گفت: “مقامات می دانند که در صورت عدم پاسخگویی و بی تفاوتی نسبت به مردم ، سردرگمی بین کسانی که می خواهند اقدام کنند ایجاد می شود ، به همین دلیل است که به هرگونه تماس پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا