اقتصادی

روزانه چه مبلغی می توان با گوشی منتقل کرد؟

از زمان آغاز مرحله دوم کورونا ، برش کارت های آنلاین و بدهی ، دستگاههای خودپرداز و صندوقدار از یک میلیون دلار به 6 میلیون دلار و همچنین مسیرهای پرداخت از یک میلیون به سه میلیون نفر رسیده است ، اما به نظر می رسد محدودیت های مختلف در پرداخت تلفن وجود دارد. و خدمات بانکی مبتنی بر بانک ها توسط بانک ها برای حفاظت از حساب های بانکی استفاده می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، شیوع ویروس Corona ، از آنجا که حضور افراد در جلسات به عنوان دلیل اصلی شیوع ویروس ذکر شده است ، اقدامات لازم برای کاهش ویروس در جامعه تا حد امکان انجام شده است. مردم قبلاً به عنوان یکی از مکانهایی که اکثر افراد در طول روز به این مکان می آیند ، به بانک ها می روند.

به همین دلیل محدودیت های مبادله کارت های اعتباری و بدهی (اخراج و بانکی) از طریق اینترنت ، دستگاههای خودپرداز و کوکی ها از 3 میلیون تومان در روز افزایش یافته است زیرا هر کارت به 6 میلیون تومان می رود.

همچنین حد قانونی برای انتقال پول از کارت به کارت اعتباری از طریق دستگاههای پرداخت از طریق اطمینان از اینکه تعداد کسانی که صفحه نمایش دارند با اندازه سیم کارت مطابقت دارد از 1 میلیون به 3 میلیون افزایش یافته است.

بدیهی است که ریزش نخستین موج کورونا در اواخر ماه مه ، تثبیت کارت ها و کارت ها به شکل قبلی خود باز می گردد ، اما با راه اندازی مجدد خط دوم Corona در اواسط ماه ژوئیه ، پایداری کارت ها و کارت ها باعث کاهش مخاطب چهره به چهره شد.

آنچه در این مورد مهم است محدودیت هایی است که در مورد انتقال پول از کارت های اعتباری به کارت های اعتباری از طریق سپرده های بانکی برای حفاظت از خود شما اعمال می شود. به عنوان مثال ، محدودیت های تبدیل در پرونده ها و بانک های مختلف تغییر می کند. برخی از بانکها این امکان را دارند که مبلغ موردنیاز (3 میلیون دلار) را از طریق تلفن واریز کرده و حساب بانکی را با یک قسط روزانه پرداخت کنند ، اما برخی از بانک ها این امکان را برای متقاضیان در سه اقساط در یک روز ارائه می دهند. .

در نتیجه افراد می توانند روزانه سه میلیون دلار از طریق تلفن های همراه و بازگشت پرونده ها انتقال دهند ، اما در برخی از بانک ها 3 میلیون گوجه فرنگی از طریق سه میلیون انتقال در روز پردازش می شود.

جالب است بدانید که افراد می توانند از طریق تلفن همراه و یک حساب بانکی با شماره تلفن همراهی که این بانک به نام آنها و مطابق با قوانین کشورشان انجام می دهد ، از کارتهای اعتباری به تلفن همراه وجه انتقال دهند.

لازم به ذکر است که میزان دریافتی در هر دو مورد یکسان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا