اقتصادی

سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟

معاون رئیس دولت برای کنترل ترافیک کشور، اشاره کرد که با استفاده از موانع در شنبه هفته آینده به حالت تعلیق درآمد، گفت: “ما هیچ مشکلی با هاب حمل و نقل عمومی و جاده ها در شمال در شرایط ترافیک و آب و هوا.”

به گزارش اخبار ایران من، اگر چه انتظار می رود قوانین جدید به رنگ قرمز، نارنجی کشور تصویب شود، و مناطق زرد از نظر تراکم ترافیک در شهرستانها و شهرهای کوچک و همچنین خدمات عمومی و دولتی از اوایل این هفته، گزارش وجود دارد که این ممنوعیت می شود چهارشنبه برداشته شده است. و به همین دلیل ، مردم بی اطلاع هستند که مثلاً می توانند در خیابان های شهر قدم بزنند یا قدم بزنند ، و محدودیت ها از چه زمانی اعمال می شود؟

مژگان جلیلیان ، معاون مرکز ملی مدیریت راه های کشور ، در مصاحبه با اخبار ایران من ، در مورد اخلال های اخیر در بخش حمل و نقل کشور و چگونگی وضع قوانین جدید صحبت کرد. و ورود و خروج آنها به منطقه قرمز و نارنجی باید انجام شود ، اما اعمال این قوانین به شنبه آینده ، اول آذر تغییر یافت.

وی افزود: در حال حاضر هیچ قانونی یا ابلاغیه ای برای اعمال محدودیت های ترافیکی بین ایالت ها و ایالت ها وجود ندارد ، اما در برخی موارد می توان انتخابات را در این زمینه برگزار کرد. بدیهی است که ما از همه مردم می خواهیم برای جلوگیری از شیوع و انجام توصیه های وزارت بهداشت ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا ، از انجام هرگونه سفر و ماندن در خانه خودداری کنند.

معاون نظارت بر راهداری در مورد جابجایی اخیر نشانگرهای جاده ای گفت: در حال حاضر مشکلی با وضعیت جوی و حمل و نقل جاده ای در کشور نداریم و در بسیاری از این محورها تقریباً تفکرات و موارد منفی وجود دارد.

جلیلیان گفت: براساس اعلامیه اخیر مرکز مدیریت راه های ملی ، امروز (جمعه بیست و یکم آبان ماه) چندین وسیله نقلیه در هراز ، چالوس ، فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و قزوین-رشت در میدان های رفت و برگشت وجود دارد. آزادراه هراز ، فیروزکوه و تهران-شمال هیچ رویداد آب و هوایی ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا