مردانی که وصیت خود را نوشتند…

صنعت

اخبار ایران من / بوشهر وقتی به وزارت نفت فکر می کنیم ، به یاد افرادی می افتیم که کت و شلوارهای فلزی پوشیده اند ، که غالباً پول زیادی به دست می آورند و از فرصت های مربوط به نفت استفاده می کنند. اینها تنها چند مورد از دلایلی است که باعث شده بسیاری از افراد ، به ویژه آنهایی که در مناطق نفت خیز زندگی می کنند ، رویای عضویت در این گروه را داشته و خود را در حال تلاقی در چهارراه طالقانی و حافظ می بینند.

اما این فقط یک میدان نفتی است. هرچه از پایتخت و پایتخت فاصله بگیریم و هرچه به محل کار نزدیکتر شویم ، این خشونت به نظر می رسد و نشان می دهد. کار در دمای 50 درجه اوت در بوشهر و خوزستان ، در زیر گرمای سوزناک نیمکره جنوبی ، تجربه خوشایندی نیست.

پیچیدگی فنی کار اغلب منجر به قوز می شود. سلاح هایی که مورد استفاده قرار گرفته و همراه با تحریم های مالی داخلی ، تحولات جنوب ایران را نشان می دهد ، برخی از آنها در سطح جهانی هستند.

نگهبانان امنیتی ، نگهبانان بهداشت ، نگهبانان حرم های مقدس و بسیاری دیگر کلمات کلیدی مورد استفاده برای توصیف زنان و مردان غیوری است که بدون نام و صرفاً برای محافظت از مردم و عقاید ایران و بدون در نظر گرفتن خطرات پیش رو ، اقدام به گمنامی کرده اند. افرادی که همه در رشته خود برنده بودند به مرکز آمدند. خداوند دیگران را دوست داشت و با سلامتی نزد خانواده های آنها بازگشت و آنها را دوست داشت و آنها را به نزد خود برد.

اما در جنوب ایران ، بدون اطلاع ما ، برخی افراد به جای اینکه لباسشان را ببندند و با آتش بازی کنند ، لباس شرکتی می پوشند. وقتی یکی از آهنهای حل نشده در میدان نفتی بحرگان بیرون آمد و هیچ حرکتی نتوانست نزدیک شود ، چندین گروه داوطلب در منطقه خواسته های خود را نوشتند و به قلب واقعه شتافتند.

رئیس شرکت نفت بحراگان در مصاحبه با اخبار ایران من ، با اشاره به مرگ کارگران شرکت نفت فلات قاره ایران ، به یک اتفاق خاص اشاره کرد: همانطور که به دلایل مختلف موضوع کاهش یا توقف بازده مطرح شد ، سفره های زیرزمینی به عنوان پیستون عمل می کنند و بسیاری را مجبور می کنند چاه این مشکل با چاه های قدیمی و متروکه بیشتر می شود و یکی از این چاه ها دومین چاه سروش قدیمی است.

علیرضا قانعی گفت: با پایان تولید در سال 2009 ، بخار نفت و گاز از چاه خارج شد و مشکلاتی ایجاد شد. عمر برج بیش از 40 سال است و به دلیل متروکه بودن آن برای سالهای طولانی ، باید در ساختار خود تومورهای زیادی داشته باشد. اگرچه شرکت نفت فلات قاره برای حفاظت از خانه های قبلی خود بودجه ای درخواست کرد ، اما متأسفانه تا آن زمان این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: این خسارات و وجود بخارات نفت و گاز در اطراف آن دسترسی به سکو را مختل کرده و منجر به نشتی شده است. برای رسیدگی به این موضوع ، مذاکرات با نیروی دریایی برای استقرار نیروها در سکو انجام شد ، اما به دلیل ناآشنایی با دانش ارتش در مورد مسائل نفتی ، این اتفاق نیفتاد. تا زمانی که دو عضو سازمان محیط زیست خواسته های خود را ننوشته و به پلتفرم هلیوبورن نرسند ، هیچ چیز از سیستم عامل قابل پیش بینی نیست. به دلیل وجود هوای بسیار گرم و روغن و گاز در اطراف چاه ، به هیچ وجه امکان نزدیک شدن وجود نداشت و این دو با توجه به جهت باد ، فاصله و پرش از فاصله ، می توانستند روی سکویی پوسیده فرود آیند. خوشبختانه عملیات سربازان هلیبرن عملکرد خوبی داشت و این دو متخصص توانستند چاه را ببندند و از آن محافظت کنند.

غنی گفت: پس از این حادثه ، شرکت ملی نفت به این موضوع رسیدگی کرد و وام و وام های مسکن را ارائه داد ، تمام چاه هایی که باقی مانده اند محافظت می شوند و ما نگران خراب شدن محیط دریا نیستیم.

مسئولیت های فرهنگی باید با توانمندسازی سازگار باشد

علیرضا قانعی در یکی دیگر از گفتگوها ، درمورد مسئولیت فرهنگی افراد تحت سیطره خود ، گفت: “بخش نفت بحراگان علاوه بر تولید نفت ، مأموریت هایی نیز دارد و تمام تلاش ما این است که به افراد اطراف خود توانمند سازی کنیم رشته. “

وی ضرورت تقویت بخش تجارت را از اولویت های خود دانست: من معتقدم اگر صنعت نفت از نظر آموزش و ورزش توانمند شود ، تمایل به فعالیت در انتهای بازار نفت دیگر یک رویا نخواهد بود بلکه یک آینده است رهبری جهانی تمام تلاش ما معطوف به امور آکادمیک است و یکی از این همکاری های منطقه ای بحراگان با آموزش دیلم است.

غنی افزود: اگرچه امسال تحصیلات به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است ، اما یک واحد امنیتی در دبیرستان امام حسن (ع) با اساتیدی از حوزه نفتی بحراگان ایجاد شده است که همه دانشگاه های برتر کشور هستند.

رئیس صنعت نفت بحرگان گفت: سال گذشته تجهیزات ورزشی منطقه برای راه اندازی مدرسه فوتبال مورد استفاده قرار گرفت و جوانان این شهر برای سه بازی تحت مربیگری یکی از بهترین مربیان کشور قرار گرفتند. علاوه بر فعالیتهای ورزشی ، روانشناختی ، مذهبی و اخلاقی ، آنها به جوانان و کشیش آموزش داده می شوند.

وی افزود: از طرف دیگر یک پزشک محلی نیز بر اساس آمادگی جسمانی بر سلامت کودکان و جوانان در شهر امام حسن نظارت کرد و در بسیاری از موارد ساعت های مناسبی برای محله بحرگان در نظر گرفته شد و خوشحالیم که کودکان و جوانان از جوانان به دور از اینترنت کنترل نشده محافظت می کند.

این مقام گفت که جاده خط لوله گوره محلی برای پیاده روی مردم محلی نیز است. دو سال پیش که عبور از جاده به دلیل باران غیرممکن بود ، نیروهای مسلح بحرگان با نظارت مهندس بیرانوند ، جاده را بازسازی کردند و پلی در امتداد رودخانه احداث کردند.

علیرضا قانعی گفت: آموزش کارکنان و نصب ماشین های آتش نشانی در شهر امام حسن ، استفاده از فرودگاه ، چمن زنی ، ارائه خدمات درمانی از طریق بیمارستان ها ، تأمین آب آشامیدنی در شهر امام حسن و سایر موارد خدمات اجتماعی.

سرانجام وی افزود: در مورد آتش سوزی در بازار دیلم ، به دلیل تخصص نیروهای آتش نشانی در منطقه بحرگان ، آنها به طور فعال شرکت کردند و تیم HSE در منطقه در کنترل آتش در این بازار شرکت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا