اقتصادی

ورود کمیسیون امنیت ملی به تحولات بازار بورس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه این کمیسیون ، گفت: در این جلسه مقرر شد دستورالعمل های مجوز تجارت بررسی شود.

در مصاحبه با اخبار ایران من ، ابوالفضل آمویی با اظهار نظر در مورد جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در گذشته جلساتی با رئیس وزارت دارایی ، معدن و تجارت و رئیس سازمان غذا و دارو برگزار شده بود و امروز ما به ریاست رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل دادیم.

وی همچنین گفت: آقای قالیباف ، مدیرعامل بورس اوراق بهادار ، که گزارشی از بورس سهام و وضعیت فعلی آن دارد ، خاطرنشان کرد: بورس بسرعت در حال رشد است و در این میان سرمایه انسانی وارد بازارهای بزرگتر شده و مشارکت عمومی را افزایش داده است. آنها پیدا کرده اند

دایی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد استراتژی هایی تدوین شود تا مردم برای مشارکت در بورس کالا آموزش ببینند. این موضوع باید از طریق بورس کالا و رسانه ها دنبال شود. در همین زمان به مردم توصیه شد که برای تأسیس دفتر مرکزی خود از طریق مأمورین امنیتی هزینه کنند.

سخنگوی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز نظرات خود را در مورد توسعه عمده عملیات بازار بیان کرده اند. ما این موضوع را روشن کرده ایم که بازار اصلی فرصت مناسبی برای جذب مردم به کشور است ، که تعداد کارگزاران بورس کالا افزایش یافته است و مجوز راه اندازی مشاغل تجدید می شود. سرانجام ، اعضای کمیسیون گفتند که تمرکز خود را در بازار سهام ادامه خواهند داد.

وی همچنین به بررسی گزارش کمیته مرزی کمیسیون امنیت ملی به عنوان یکی از نکات برجسته جلسه امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: و باید از این فرصت ویژه به عنوان فرصتی استفاده شود.

دایی در ادامه اظهار داشت: وی همچنین گفت كه باید از فرصت های مرزی برای تقویت روابط با همسایگان و ترویج شیوه های مرزی استفاده شود كه منجر به برقراری ارتباط بهتر با همسایگان می شود. همچنین پیشنهاد شد که قوانین مربوط به بازارهای مرزی کشور بررسی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا