اقتصادی

کدام استانها بیشترین نماینده کارگر را دارد؟

بر اساس این نظرسنجی ، تعداد اتحادیه های کارگری در سال گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافته است که بیشترین نسبت اتحادیه های کارگری است.

به گزارش اخبار ایران من ، اتحادیه های کارگری سازمان هایی هستند که توسط اعضای اتحادیه های کارگری و مطابق با قانون کار ایجاد شده اند تا از منافع خود محافظت و تقویت کرده و مطابق قوانین بین المللی فعالیت کنند.

به گفته کارشناسان ، تأسیس و تأسیس واحدهای تجاری باعث افزایش بهره وری ، ایجاد مشاغل بهتر و بهبود کارایی می شود.

به گفته آنها ، به دلیل کارآیی بیشتر سازمان ها با متخصصان و اقتصاددانان در محل کار ، به دلیل مشارکت و تخصص می توان از آنها در تصمیم گیری و تصمیم گیری بهتر استفاده کرد.

گزارش وزارت آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار در مورد تعداد سازمانهای کاری در سال گذشته نشان می دهد که تعداد سازمانهای دارای مجوز 9582 بوده که نسبت به سال گذشته 5.5 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این ، سازمان های کارفرمایی دارای 2718 مجوز بوده اند که از این تعداد 2577 سندیکای کارفرمایان و 141 دفتر مرکزی اتحادیه کارفرمایان بوده و نسبت به سال گذشته 3.9 درصد رشد داشته است.
تعداد کل اتحادیه های کارگری و سازمانهای بازنشسته دارای مجوز کار در سال 1398 بیش از 9080 مورد بود که در سال 1399 به 9582 مورد رسید. از این تعداد ، 6204 نماینده طبقه کارگر ، 1912 شوراهای اسلامی و 1333 اتحادیه های کارگری هستند.
تعداد سازمانهای بازنشسته در مقایسه با سال 2009 در حال افزایش است.

اندازه گیری تعداد کارگران و تشکل های کارفرمایی نشان می دهد که بیشتر گروه های کاری مشابه استان های تهران ، خراسان رضوی و فارس هستند ، به طوری که نمایندگان خراسان رضوی و تهران بیشتر است ، فارس در سازمان های تجاری بیشتر و تهران بیشتر است. اسلامی ، این پروژه ، در عین حال بیشتر سازمانهای کارفرمایی متعلق به دو استان خراسان رضوی و تهران است.
بر اساس این گزارش ، تعداد نمایندگان نمایندگان شاغل بیشتر از اتحادیه ها و شوراهای اسلامی است ، که ممکن است نشان دهد که کارفرمایان به احتمال زیاد نمایندگان کنفرانس را معرفی می کنند.
به گزارش اخبار ایران من ، در حال حاضر آژانس های کاریابی در تامین نیازهای کارگران از جمله امنیت شغلی ، امنیت زندگی ، حقوق ، بیمه و قراردادهای کار نقش اساسی دارند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا