علمی

اجرای «نسخه الکترونیک» هیچ هزینه‌ای برای مردم ایجاد نمی‌کند 

معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس قانون بودجه 1400 از امروز تمامی سازمان های تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می شود و آمادگی کامل برای طی مراحل قانونی وجود دارد.

به گزارش اخبار ایران من، امیرعباس منوچهری گفت: از پزشکان، پزشکان و بیمارستان ها تقاضا داریم در اسرع وقت آمادگی 100 درصدی را برای دریافت خدمات درمانی و پزشکی الکترونیک داشته باشند تا تعامل آنها با نمایندگی های بیمه تسهیل شود. در این صورت پرداخت هزینه مکان آسانتر است و روزه داری بیشتر انجام می شود.

منوچهری افزود: زمانی که مدارک لازم به شرکت بیمه برسد و پرداخت شود چندین ماه طول می کشد که وقتی فرآیند به صورت الکترونیکی انجام شود پرداخت سریعتر و مدرنتر می شود.

وی ادامه داد: توصیه می کنم ارکان سلامت سامانه را به صورت علنی دریافت کنند و در صورت وجود مشکل مراتب را به سازمان تامین اجتماعی 1420 که به صورت مستمر است اطلاع دهند تا اطلاعات لازم را از رسانه ها دریافت کنند. برای دریافت.

نایب رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه جامعه دیجیتال سیستم جدید این سازمان نیست، گفت: برنامه ریزی کنید، در این مورد در سال 94 کار حذف دفترچه در بیمارستان های ایمنی عمومی آغاز شد و وجود نداشت. دلیل توزیع این دفترچه در بیمارستان های دولتی برای چندین سال.

منوچهری افزود: از سال 95 بحث پزشکی الکترونیک را به شکل دیگری آغاز کردیم و تا پایان سال 98 که کرونا آمد همه سازمان های بهداشتی از این خطر به عنوان فرصتی برای جلوگیری از اختلال بیشتر استفاده کردند و در مرحله بعد تولید کاغذ را متوقف کردیم. بروشورها

وی توقف توزیع کاغذ را گامی مهم در توسعه رسانه های الکترونیکی دانست و گفت: سالانه حدود 22 میلیون کتابچه تولید و سالانه حدود 38 میلیون برای بازیافت ارسال می شود. هر سال 60 میلیون درخواست برای ارسال و بررسی ارسال می شد که زمان زیادی را در کار تلف می کرد.

منوچهری ادامه داد: از سال 1378 در تدارک حذف جزوه بودیم اما برای کاهش استرس عمومی و امنیت عمومی از ابتدا دفترچه و همچنین مقالاتی که مطرح شد حذف نکردیم. او هیچ جزوه ای نداشت و می توانست از طریق آژانس های تامین اجتماعی یا از طریق آژانس های میانی برای راهنمایی کامپیوتری با پزشک یا ماما مشورت کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، ارتباط با سیستم‌های مختلف مورد استفاده شرکت پیمانکاری را یکی از مهم‌ترین و موثرترین راه‌های حرکت به سمت جلو دانست. سیستم پزشکی الکترونیکی او یک API دارد و چیزهای زیادی با ما به اشتراک می گذارد. در نتیجه اگر هر پزشک مطب از هر نرم افزار و سیستمی استفاده می کرد، می توانست یک مدل الکترونیکی ایجاد کند و جای خود را در بیمارستان سازمان تامین اجتماعی بیابد و مجبور به استفاده از شبکه اجتماعی نیست. امنیت. اکنون ارتباطی بین ما و بیمه سلامت وجود دارد.

منوچهری گفت: در بحث تایید صلاحیت و امضای الکترونیکی، سازمان تامین اجتماعی توافق بسیار محکمی انجام داد و برای تمدید مدت تحصیل مشکلی ایجاد نکردیم، اما هرچه جلوتر می‌رویم، روش‌ها و برنامه‌های کاری را بهبود می‌بخشیم. راهی که از خشونت احتمالی جلوگیری می کند».

وی با علم به اینکه از اول دی ماه شاهد مرحله جدیدی از برنامه الکترونیکی خواهیم بود، گفت: البته در حال حاضر اتفاق خاصی نمی افتد و این روندی است که مدت هاست ادامه دارد. برنامه نویسی الکترونیکی کامپیوتر بیش از 80% پیشرفته است و 90% اپراتورها نیز نرم افزار کامپیوتری تولید می کنند.

منوچهری ادامه داد: با این حال برخی بیمارستان ها و پزشکان همچنان مشغول نگارش اوراق هستند که پیش بینی می شود به صورت الکترونیکی تبدیل شود. سالیان متمادی پزشکان، پزشکان و محیط های کار دیسکت یا فایل اکسل را برای ثبت پرونده پزشکی تهیه می کردند و امروزه همزمان با کار خود مدارک را به صورت الکترونیکی ارسال می کنند.

معاون سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سیاست دارو و دارو نمایندگانی از خارج از سازمان تامین اجتماعی دارد، گفت: ممکن است ادارات و دستگاه ها به صورت موقت مانند بانک ها، شهرداری ها و … فعالیت نکنند. .، بجز در بخش درمان خاصی برای آلرژی وجود دارد و برای بخش پزشکی حتی برای چند دقیقه ضروری است. در نتیجه تاکید ویژه ای بر مدیران ارشد و خبرنگاران کلیدی برای استفاده از روش های تخصصی برای حذف فعالیت های انسانی در مواقع بحران شده است.

منوچهری با بیان اینکه تمام پیشگویی های لازم برای برقراری امنیت عمومی انجام شده است، گفت: بعید است محل برگزاری احزاب مشکلی پیدا کند در حالی که در هیچ کجای دنیا نسخه صددرصد الکترونیکی و در هر صورت نیست. امکان دانلود مقاله در هر زمان وجود دارد.

او تاکید کرد که معرفی نسخه الکترونیکی جدید محدودیت و هزینه ای برای عموم ایجاد نخواهد کردوی گفت: همه مسائل مربوط به امنیت عمومی به مردم مربوط می شود و در واقع 44 میلیون نفر از اعضای خانواده ما بیمه هستند و ما در قبال استیفای حقوق آنها مسئولیت داریم. در استان ها ابتکار خاصی برای انجام اقدامات فوری که به نفع عموم است وجود دارد.

منوچهری با اشاره به اینکه هماهنگی های خوبی در سطح بیمه ها وجود دارد، افزود: فاز جدید سامانه الکترونیکی به سرعت گسترش می یابد و منافع و مزایای آن در نظام سلامت کشور تضمین می شود. اجرای کامل این طرح سالانه 4000 میلیارد گوجه فرنگی به نفع کشور خواهد بود. هنگام بحث در مورد پزشکی و تجربیات گذشته، وضوح شنیده می شود. در حال حاضر همه چیز به صورت الکترونیکی نوشته شده و هیچ هزینه اضافی به بیماران و بیماران پرداخت نمی شود.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: پس از تکمیل برنامه توسعه نرم افزار، گام بعدی را در توسعه استفاده از فناوری دنبال خواهیم کرد.

منوچهری ادامه داد: روند درمان با سابقه پزشکی تکمیل می شود و قدم بعدی می تواند پزشک خانواده و سیستم ارجاع باشد. با پیشرفت آن سیستم، هر بیماری می تواند با بالاترین کیفیت خدمات ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا