علمی

حذف دفترچه‌های بیمه به شرط تکمیل نسخه نویسی الکترونیک

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: تا زمان ترجمه کتاب الکترونیکی ، کتاب بیمه حذف نمی شود و استفاده از آن کاهش می یابد.

محمد هاشمی در مصاحبه با اخبار ایران منوی با بیان اینکه زمان حذف بروشور بیمه از سازمان بیمه سلامت است ، اظهار داشت: تا زمانی که این مقاله در ماه دسامبر منتشر می شود و امیدواریم که مراحل پزشکی الکترونیکی تا آن زمان به اتمام برسد ، به ویژه دسامبر زمان تعیین شده توسط رئیس جمهور است.

وی در ادامه با بیان اینکه مطابق بخشنامه رئیس جمهور ، این جزوه حذف می شود ، افزود: با توجه به در دسترس بودن بیماران در این بیمارستان ها ، لازم به ذکر است که این جزوه برداشته نشده است و فقط لازم است که سند حذف را انجام دهید ، زیرا باید بطور صحیح انجام شود. نگران نباشید تا کار تمام شود. به همین دلیل این کتاب هنوز در دسترس عموم است ، اما می توان از آن استفاده گسترده کرد.

وی با بیان اینکه با تهیه فرم های الکترونیکی افراد دارای کارت ملی حتی بدون بروشور می توانند به این مرکز مراجعه کنند ، اضافه کرد: در این موارد یک بیمار می تواند درمان مورد نیاز خود را از پزشک یا سازمان مهمانی دریافت کند.

هاشمی با تأکید بر اینکه روند آموزش پزشکان در زمینه نوشتن الکترونیکی صورت گرفته است ، اظهار داشت: استفاده از این جزوه یک فرآیند مستمر بدنی است و میزان استفاده رو به افول است ، بنابراین راهی برای تهیه این کتابچه راهنمای کاربر وجود دارد و در این زمینه مشکلی وجود دارد. کسی نخواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا