علمی

انتشار اطلاعات بیمه شدگان توسط پزشکان جرم است

انتشار اطلاعات بیمه ای با پزشکان جرم است

در پی انتشار اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از بیمه گذاران آنلاین سازمان بیمه سلامت، یکی از پزشکان اعلام کرد: افشای اطلاعات و اسرار بیمه گذاران و پزشکان و یا ارائه با نام کاربری و رمز عبور به صورت الکترونیکی. و یک پرونده و پرونده در حال پیگیری است.

به گزارش اخبار ایران من، عبدالرحیم ترابی اظهار کرد: اخذ سوابق بیمه ای از قبیل سوابق پزشکی و مراقبت های پزشکی ارائه شده به بیماران تنها با مجوز بیمه گر و طی قرارداد محرمانه دو بخشی انجام می شود و این اطلاعات فقط در اختیار پزشکان قرار می گیرد. “

وی ادامه داد: چاپ عکس کارت واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شناسایی کد کشوری و تاریخ تولد و همچنین استفاده از شماره تلفن بیمه است. به سوء استفاده دکتر و دسترسی به صفحه اول اطلاعات بدن دکتر بهرام عین اللهی افزود: این اقدامات مصداق بارز نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات و نشر اکاذیب و تحریف است و افکار عمومی و قانونگذاری مقتضی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل حقوقی سازمان بیمه سلامت همچنین گفت: لازم به ذکر است که از ابتدای راه اندازی سامانه الکترونیکی کاربران می توانند با دو رمز عبور برای افزایش امنیت سامانه و کاربر پس از ثبت نام وارد شوند و به صورت پیش فرض به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین در نتیجه درخواست مکرر اجزای مشکلات در دریافت دو رمز عبور به دلیل تداخل با بسترهای ارسال پیامک و تداخل با تماس گیرندگان و مشکلات مخابراتی در برخی مناطق، رابط اختصاصی دو مرحله ورود را حذف می کند. تحویل به کاربر

وی افزود: در این تعهد کاربر موظف است از دادن اطلاعات کاربری به دیگران خودداری کند و هرگونه افشای کاربر برای کاربر خواهد بود.

ترابی افزود: به منظور محرمانه نگه داشتن اطلاعات، عدم نمایش بخشی از شماره تلفن همراه و تاریخ بیمه نامه تولد و در برنامه زمان بندی و اخیراً در تمامی سیستم ها و کامپیوترهای خدماتی، امکان مشاهده وجود دارد. شماره تلفن همراه کامل و تاریخ تولد برای بیمه شده هیچ بازمانده ای وجود نخواهد داشت.

مشاور حقوقی سازمان بیمه سلامت افزود: با توجه به پیچیدگی رمزگذاری دو قسمتی و عدم دریافت پیامک در برخی از مراجع قضایی، اقدامات عملی از جمله امکان ایجاد رمز دوبله تضمین شده است. دو روش بدون اینترنت پس از تایید طراحی و اجرا می شود.

به گزارش وب دا، وی تاکید کرد: انتشار اطلاعات بیمه ای سازمان بیمه سلامت بر اساس محرمانه بودن و حفظ اطلاعات شخصی و قصور و سهل انگاری در این بخش خط قرمزی است. و به طور جدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا