علمی

الزام قطر برای مسافرانی که واکسن چینی و روسی زده‌اند

قطر از مسافرانی که علیه سینوفارم یا اسپوتنیک واکسینه شده اند خواسته است در مسیر خود به این کشور آزمایش «آنتی بادی» انجام دهند.

به گزارش اخبار ایران من، در آخرین تغییرات قوانین سفر قطر، قطر اعلام کرده است که مسافران دارای روادید شش ماهه معتبر، بیمه مسافرتی با بلیط رفت و برگشت سه ماهه و کارت واکسیناسیون که 14 روز از آخرین تزریق می‌گذرد. سطح دوم، 14 روز پیش. بله، آنها می توانند به این دنیا بروند.

قطر از سال 2017 ویزای اتباع 80 کشور جهان را ممنوع کرده است، اما شهروندان ایرانی می توانند در بدو ورود از فرودگاه ویزای این کشور را دریافت کنند (ویزا پس از ورود). هزینه ویزای توریستی قطر 100 ریال و زمان معتبر این ویزا 30 روز می باشد.

این کشور پیش از این اعلام کرده بود که تمامی مسافران بالای 12 سال در سفر به قطر باید طی 72 ساعت پس از خروج از یکی از مراکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران تحت آزمایش PCR قرار بگیرند و پاسخ اشتباه به زبان انگلیسی را دریافت کنند. با هم باشیم. لیست سایت های تایید شده برای تشخیص سلول های مسافر خارجی به آدرس https://health.behdasht.gov.ir موجود است.

قطر همچنین اعلام کرده است که اتباع و ساکنین قطری که فاقد کارت واکسیناسیون هستند، پس از ورود به کشور باید هفت روز دور بمانند و کسانی که کارت واکسیناسیون دارند و 14 روز از آخرین نوبت تزریق دوم می گذرد، مجاز نیستند. . جدا کردن

واکسن های تایید شده قطر برای قطر فایزر / مدرنا / جانسون / آسترازنکا / سینوفارم / اسپوتینک به مدت 14 روز پس از دوز نهایی اعلام شده است. برای مسافرانی که کارت واکسیناسیون Sinofarm و Sputnik دارند، آزمایش آنتی بادی نیز لازم است.

تمامی مسافران قطری باید قبل از حرکت اطلاعات خود را به صورت آنلاین در WWW.EHTERAZ.GOV.QA ثبت کنند و تاییدیه نهایی را به همراه داشته باشند.

تکمیل فرم تعهد در لینک https://covid19.moph.gov.qa/EN/travel-and-return-policy/Pages/default.aspx الزامی است. همچنین می‌توانید از همین پیوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و مقررات روزانه در مورد نحوه دسترسی به قطر استفاده کنید.

همه مسافرانی که ویزا دارند، به استثنای ویزای خانوادگی که قبلا صادر شده است، باید دو روز در انزوا بمانند.

قبل از مراجعه به http://www.discoverqatar.qa/welcome-home رزرو هتل الزامی است.

قطر که همزمان با شیوع طاعون کرونا از ورود اتباع خارجی به کشور منع کرده بود، اخیرا مرزهای خود را به روی خارجی هایی که طبق قانون واکسینه شده اند باز کرده است. این کشور تقریباً هر ماه از زمان بازگشایی مرزهای قطر به دلیل اعتصاب صندلی و واکسیناسیون، کنترل ورود به قطر را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا