علمی

اولویت اول کشور تسریع در روند واکسیناسیون مردم است

معاون رئیس جمهور بر ضرورت فوری واکسن کرونا از طریق صادرات و تولید دام تأکید کرد و گفت: واکسیناسیون لازم باید با قوت انجام شود.

به گزارش اخبار ایران من ، محمد مخبر در این کنفرانس درباره در دسترس بودن واکسن کرونا اظهار داشت: اولین و مهمترین اولویت امروز در کرونا تسریع فرایند واکسیناسیون افراد و دستیابی به این هدف با تهیه واکسن های لازم برای افزایش بهره وری داخلی و صادرات است. رشد

معاون رئیس جمهور تصمیم گرفت 20 میلیون واکسن کرونا را تا پایان ماه سپتامبر به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در کشور معرفی کند و به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، جمعیت هلال احمر و وزارت امور خارجه توصیه کرد که به طور جدی فکر کنند. واکسن برای کمک به ساخت واکسن خانگی ، تشخیص واکسن برای افرادی که از نزدیک آنها را دنبال می کنند و کاهش شبکه های انتقال.

وی همچنین گفته است که دستورالعمل های مدیر عامل در مورد بیماری های قلبی عروقی و نیاز به واکسن و داروهای ضد رتروویروسی به هر طریقی که می تواند ، و خواستار اقدامات لازم برای خروج از کشور و کاهش بروز بیماری های قلبی است. در کشور.

معاون دوم رئیس جمهور همچنین به لزوم حمایت از کادر پزشکی و کارکنان بیمارستان برای پایان دادن به موج های ناشی از کرونا اشاره کرد و از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواست تا برای تنظیم شکایات پرسنل پزشکی و بیمارستانی اقدام و تصمیم گیری کند. دو هدف و روح در این عزیزان ، ما شاهد تغییر در نحوه مراقبت از بیماران خواهیم بود.

بر اساس گزارش معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در مورد واکنش دولت به واکسن ، وی از تلاش های وزارت خارجه قدردانی کرد و گفت: “با مهربانی ، که قابل تقدیر است.

مخبر گزارش ارائه شده به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را با دقت بررسی کرد و از نظر مزایای این فرایند ، اهمیت پیگیری و پیگیری تا حد ممکن را مشخص کرد.

در این جلسه وزرای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، رئیس سازمان غذا و دارو ، رئیس جمعیت هلال احمر و سفیران بانک مرکزی و سایر نهادهای کلیدی نیز حضور داشتند. کرونا گفت: “بیماری های قلبی باید به طور جدی و مناسب برای کاهش عوارض و مرگ و میر مورد توجه قرار گیرد.”

رییسی همچنین گزارشی از واکسن کرونا ، برنامه صادرات و ایمن سازی کشور ارائه کرد و پس از مشورت ، تصمیم گرفت وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر را دنبال کند ، 10 میلیون تا پایان آگوست و 20 میلیون تا پایان سپتامبر. او را وارد این دنیا کند

در این جلسه همچنین اهمیت پایبندی به سیاست های بهداشتی و وضع قوانین برای جلوگیری از شیوع بیماری های قلبی عروقی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد نظرات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مجمع عمومی ملی کرونا مورد بررسی و بحث قرار گیرد. به

تأمین بودجه لازم برای پرداخت هزینه پرسنل پزشکی و تجهیزات پزشکی ، مانند چندین نوع تجهیزات تشخیص کرونا ، موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا