علمی

کرونا و خطر ورشکستگی بیمارستان‌های دولتی

مدیر اقتصاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در مورد احتمال تشدید بیماری Covid 19 در پاییز و بروز ناگهانی و شیوع آنفلوانزا ، در رابطه با آمادگی بیمارستان برای مقابله با این مسئله ، گفت: بین 7 ماه نور اتمسفر ، همراه با افزایش قیمت ها و کاهش قابل توجه درآمد بیمارستان ها ، متخصصان مراقبت های بهداشتی این سازمان ها را در معرض فساد قرار داده اند و مدیران باید برای کمک به بیمارستان ها و کلینیک ها عجله کنند.

دکتر. فریبا ملاجعفری در مصاحبه مفصل با اخبار ایران من وی با تأکید بر لزوم تمرکز بر نقش معاون رئیس جمهور و بیان اینکه در این زمینه می تواند بر روی پروژه پس از مرگ تمرکز کند ، گفت: در این راستا می توان به پروژه تحویل الکترونیکی ، سیستم های رایانه ای ، اسناد الکترونیکی صادر شده به شرکت های بیمه و سوابق الکترونیکی اشاره کرد. و اینکه وزارت اقتصاد سلامت بر سایر فعالیتهای مالی مانند مالیات و برنامه کاهش در طرح تحول سلامت (کاهش پذیرش بیمار) نظارت دارد.

وظیفه توسعه اقدامات خوب افزایش رضایت بیمار است

وی در مورد روند انتقال پرونده های بیماران از بیمارستان ها به وزارت بهداشت برای درج گفت: “به همین دلیل ، سیستم” با تشکر “برای نظارت بر کافی بودن پرونده های بیماران و رسیدگی به شکایات بیماران طراحی شده است.

ملاجعفری همچنین با بیان اهمیت رضایت بیمار از برند و خدمات آن خاطرنشان کرد: از سال 1996 ، کمیته بهره وری دانشگاه با همکاری گروه توسعه ، غذا و دارو ، پشتیبانی و آموزش به منظور افزایش بودجه ، کاهش هزینه های بیمارستان ، رضایت مندی بیماران و نوع خدماتی که آنها دنبال می کنند ، است. برنامه ای با عنوان “مدیریت هوشمند بیمارستان” با هدف ایجاد و بهبود شناسایی بیمارستان آغاز شد.

افزایش بهره وری به دنبال ایجاد “مدیریت هوشمند بیمارستان”

وی بر اساس نتایج اجرای این پروژه ها برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های بیمارستان گفت: به دنبال اجرای طرح ، تعداد جراحی ها 54/15 درصد ، پذیرش های اورژانس 13 درصد ، افزایش مالیات 9/13 درصد ، تعداد ویزیت بیماران 16.5 درصد و تعداد پذیرش در بیمارستان ها 26 درصد افزایش یافته است.

وی با توجه به اهمیت و اهمیت کارمندان اداری بیمارستان گفت: “در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سیستم مدیریت بیمارستان (HIM) تخت های بیمارستان ، پذیرش و بستری در بیمارستان را کنترل و ارزیابی می کند. و شاخص های شناسایی بیمارستان ها راه اندازی شده اند و از این طریق ، مدیران هر مركز می توانند فعالیت ها و خدمات بیماران را بدون حضور در تاسیسات كنترل كنند.

وی همچنین با بیان اینکه این سیستم اساس سیستم انتقال و پرونده های الکترونیکی است و اطلاعات پرونده بیمار به صورت کتبی در اختیار مدیران قرار دارد ، گفت: به استثنای تعدادی از موارد مانند پزشکان ، سابقه بیمار و … که به صورت آنلاین در دسترس نبوده است. و اسکن در دسترس است ، برخی از موارد با زیرکی توسط دستگاه مدیریت بیمارستان در انتهای پرونده پرونده الکترونیکی پوشش داده می شود.

توزیع مناسب بیماران با سیستم HIM

ملاجعفری در مورد توزیع مناسب بیماران و استفاده صحیح از مراقبت های پزشکی از بیماران به عنوان یکی دیگر از نگرانی های این کار اظهار داشت: مرکز مدیریت اورژانس با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه ، توزیع مناسب بیماران و سلامتی اکنون آنها ؛ با استفاده از سیستم HIM می توانید بدون نیاز به تماس و به سادگی اتصال به سیستم ، میزان خالی بودن تخت های بیمارستان را تعیین کرده و بیماران را به درستی در بیمارستان ها توزیع کنید.

قدرت تاج در افزایش قیمت ها و کاهش صورتحساب های پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، مدیر اقتصاد بهداشت ، بخشی از بحث در مورد شیوع بیماری های قلبی و تأثیر آن در افزایش قیمت ها و کاهش هزینه های بهداشت و درمان ، تأکید می کند که راه حل های حل مسئله از همان ابتدا تدوین شده است. وی گفت: به عنوان مثال تقویت سیستم های مدیریت هوشمند بیمارستان در این زمان بسیار مفید بوده است ، حتی در بیمارستان های غیر دانشگاهی جعبه ای با نام و رمز عبور شخصی آنها باز شده است و بیمارستان ها می توانند اطلاعات خود را به صورت روزانه ثبت کنند.

کاهش قابل توجه پذیرش و علائم در بیمارستان

وی در مورد وضعیت امور در بیمارستان از زمان شروع بیماری قلبی ، به عنوان مثال از مارس تا ژوئیه و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته ، اظهار داشت: بررسی این گزارش کاهش قابل توجه علائم در سال جاری را نشان می دهد. براساس این گزارش ، 45.8٪ موارد اضطراری ، 31.5٪ بیماران بستری ، 42.6٪ موارد جراحی ، 40 تا 45٪ هزینه های درمانی با وجود افزایش نرخ 15٪ ، 56.73٪ ویزیت های پزشکی ، 34٪ تصویربرداری ، فیزیوتراپی 40.7٪ ، محموله های پایان یافته در پایان 61٪ و محصولات هسته ای به ترتیب 58.2٪.

وی افزود: یکی از دلایل کاهش این علائم این است که قبل از شروع بیماری های قلبی عروقی ، بیماران و مراجعان تحت درمان قرار می گیرند که به دلیل شیوع بیماری های قلبی و ترس از بیماری های قلبی ، تعداد مراجعه کنندگان فعال و فعال کاهش یافته است. .

راه های بازگشت به بیمارستان از دست رفته است

ملاجعفری براساس آنچه برای جبران این خسارات و افزایش صورتحساب های پزشکی انجام شده است ، گفت: “با استقرار و توانبخشی نیروهای ویژه ، انتقال امدادگران به بیمارستانی که تعداد بیماران بیشتری دارد و ارتقا recovery بهبودی بعد از عمل ، انجام عملیات در طول روز و زمان برای اتاقها و بخشهای کلیسا مانند CT ، گسترش تعداد تختخوابهای مراقبت از بیمار فراتر از محدوده و عملکرد مورد نیاز ، و توزیع چندین تخت در حیاط بیمارستانهای معمولی به منطقه ای دور از ICU ؛ تلاش هایی برای جبران برخی از این آسیب ها و نواقص از جمله در ارائه مراقبت مناسب از بیماران.

مدیر اقتصاد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اعلامیه وزارت بهداشت مبنی بر پذیرش بیماران قلبی عروقی در کلیه بیمارستان ها ، گفت: تقریباً همه بیمارستان های علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی به جز توحید ، اختر ، 15 خرداد و مهدیه که از تاج پاکسازی شده یا در بیمار تاجی بستری نشده است. برخی از بیمارستانها در تاج مشغول فعالیت هستند و در این زمینه ، ما اظهار داشتیم که چندین منطقه باید توسط تاج تمیز شود تا بتواند هزینه ها و خسارات را کاهش دهد.

به مشکلات مالی تاج اضافه کنید

ملاجعفری همچنین در مورد عواقب مالی اجتناب از دفاع از خود در مراکز درمانی گفت: مصرف الکل از مواد ضد ویروس در مرکز درمان و از طرف وزارتخانه مربوطه برای تأیید هزینه از طریق شرکت های بیمه یا وزارت بهداشت به مقر کرونا ارسال شده است. مسکن

به اندازه کافی برای شرکت های مراقبت پزشکی و بیمه درآمد کسب کنید

وی در مورد عملکرد شرکت های بیمه در طی اپیدمی کرونا گفت: علی رغم بحران مالی در دوره کرونا ، بیشتر پول توسط بیمه پرداخت نمی شود ، به عنوان مثال حتی تغییرات در برخی از بخش های ICU باعث افزایش تعداد تخت های این بخش می شود. اگرچه گزارشات و پیگیری های بیشتری وجود داشت ، تأمین اجتماعی بخشها را حذف کرد.

وی افزود: به عنوان مثال ، فقط یک بار در بیمارستان شهدای پاکدشت ، به دلیل ازدحام بیش از حد در تخت های ICU ، حدود 100 میلیون تومان کاهش در مدت زمان یک ماه انجام شد که این امر به دلیل عوارض پزشکی ، مشکلات را بیش از پیش دشوار کرده است.

متأسفانه در برخی بیمارستان ها شرکت های بیمه هزینه ای برای معالجه بیمارانی که نامه آنها از طرف وزارت کل و بیمه و همچنین بیمه است پرداخت نکرده اند “.

بزرگسالان باید راه حل هایی برای مشکلات پزشکی ارائه دهند

به گفته وی ، همه این مشکلات و مشکلات مالی و همچنین فشارهای جسمی و روانی متخصصان پزشکی ، مشکلاتی را برای بیمارستان ها به ارمغان آورده است که باید به زودی تغییر و تثبیت شود.

مدیر اقتصاد بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فرستنده نیز مشابه بود ، گفت: پس از درمان در تیرماه نسبت به اردیبهشت ، تعداد جراحی ها در حدود 49.9٪ ، برداشت مشتری در حدود 30٪ ، بستری در بیمارستان در حدود 34.7٪ ، و مراجعه به بیمارستان در حدود 63.6٪ بود. و آندوسکوپی حدود 66.6٪ بود. بدیهی است که با وجود این افزایش ، ما هنوز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بهترین وضعیت نیستیم. بنابراین 25٪ از جراحی ها ، 7٪ هزینه ها ، تقریبا 41٪ از مراجعه کنندگان پزشکی ، تقریباً 25.7٪ خدمات فوریت های پزشکی ، 19.7٪ بیماران بستری ، 22٪ تصویربرداری ، 19.6٪ فیزیوتراپی ، 38٪ آندوسکوپی 7.7٪ در جولای امسال در مقایسه با جولای سال گذشته.

سرانجام ، ملاجعفری ، در مورد احتمال افزایش بار Covid 19 در پاییز و گسترش ناگهانی و شیوع آنفلوانزا ، در رابطه با آمادگی بیمارستان برای مقابله با آن ، گفت: ظرف 7 ماه از نور جو ، همراه با افزایش هزینه ها و کاهش قابل توجه در ازای پولی که بیمارستانها به دست آورده اند ، این سازمانها فاسد شده اند ، بنابراین برنامه و سازمان بودجه و سایر آژانسها و سازمانهای مربوطه باید بودجه ای را برای تأمین نیازهای بیمارستان و پیشگیری از ورشکستگی ، به بیمارستان ارائه دهند و بلافاصله به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا