اخبار استانی

حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من استان سمنان معاون اول قوه قضاییه در سمنان گفت : ما کارگزاران نظام اگر حتی ۵۰ درصد توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را عمل کنیم، مشکلات این حوزه پایان می‌یابد.

ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه برقرار بوده و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضایی است که تا امروز اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

وی ادامه داد :پیشنهاد می‌کنم تا مسائل و موارد مطرح شده در این نشست به صورت رسمی به ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی کشور منعکس و دستورات لازم صادر شود.

قوه قضاییه به صورت جهشی در صدد است تا از فعالان اقتصادی حمایت کند و ریاست قوه همواره بر این تاکید دارد اگر تخلفی نیز اتفاق افتاد، رسیدگی قضایی انجام و مدیریت صورت گیرد اما واحد تولیدی تعطیل نشود.

در سند تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق افزود: الحمدالله مردم استان سمنان از استاندار بسیار خوبی بهره مند هستند که با شما صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی همراه است، مشکلات خود را بیان کنید، قطعا پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

ارتباط و تعامل بسیار خوبی مابین قوه قضاییه با دولت سیزدهم وجود دارد، لذا مسائل و مباحث شما تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

» گفتنی است آیین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه انجام شد.

در این برنامه رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار و امام جمعه موقت سرخه، جمعی از مدیران استان و شهرستان سرخه و آحاد اقشار مردم این شهرستان نیز حضور داشتند.

» عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان:

ساختمان دادگستری شهرستان سرخه در فضای ۴۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال امروز افتتاح شد

– قوام نظام جمهوری اسلامی ایران به اراده مردم است، قید رضایت توام با اجرای قوانین از نوع دینی پیوست این قوام است.

– امروز علی رغم تمامی‌ زحماتی که صورت گرفت، شاهد افتتاح دادگستری شهرستان سرخه هستیم.

-از حضور معاون اول قوه قضاییه به منظور شرکت در این آیین تقدیر و تشکر می کنم.

– امنیت ارزان به دست‌ نمی آید، باید پای آن با تمام توان بایستیم ، آمده ایم تا امنیتی با ثبات در راستای رضایتمندی شما مردم فراهم کنیم.

– ساختمان دادگستری شهرستان سرخه در فضای ۴۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

– همچنین در شاهرود نیز طی این آیین همزمان دو طرح بند نسوان و سوله حرفه آموزی و اشتغال به بهره برداری می رسد.

حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

»استاندار سمنان:

استان سمنان بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، امن ترین استان برای سرمایه گذاری معرفی شد.

– طی دو سال گذشته اقدامات در راستای تقویت تولید و حمایت از صنعت در دستور کار قرار داشته و حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد.

– همچنین با ابتکار راه اندازی ستاد احیا واحد های راکد، بالغ بر ۱۶۴ واحد صد درصد راکد استان با حمایت تمامی مسئولان و دست اندرکاران و همچنین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در استان سمنان راه اندازی شد.

– در سطح استان سمنان تمام توان و تلاش خود را برای تسهیل در امور سرمایه گذاری، حمایت از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و رونق تولید به کار گرفته شده است، زین پس نیز در کنار شما هستیم.

حمایت از تولید در سند تحول و تعالی قوه قضاییه جایگاه ویژه دارد

دکمه بازگشت به بالا