عمومی

تئاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد را افزایش می‌دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رسول صالحی در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که در اردکان در حال برگزاری است، با اشاره به بخش هایی از داستان خود اظهار کرد: صبحگاهی چند پرنده رنگارنگ از سرما به درختی پناه برده و روی شاخه آن می نشینند. آنها برای گرم شدن با هم و در کنار هم قرار می گیرند اما یکی از پرندگان بر روی شاخه ای تنهایی را ترجیح می دهد و با پیشنهاد دیگران مخالفت می کند ولی در اثر سرما پاهایش یخ زده و به درخت می چسبد.

وی ادامه داد: پرندگان دیگر به کمک او می آیند و اطراف او جمع می شوند تا گرم شود، درنهایت با کمک هم از سرما رهایی پیدا می کنند.

تئاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد افزایش پیدا می‌کند

کارگردان نمایش چند پرنده رنگارنگ در مورد نمایش که در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر در بخش فراگیر حضور داشت گفت: این نمایش با مددجویان مرکز نگهداری معلولیت ذهنی و جسمی شدید حیات زنجان به اجرا در آمد.

صالحی افزود: در طول تمرینات نمایش و آماده سازی آن، افزایش روحیه همکاری و همدلی و شادابی در مددجویان مشهود بود و مواردی از بهبود تعامل در بین آنها توسط همکاران مددکار گزارش شد.

تئاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد افزایش پیدا می‌کند

وی ادامه داد: قرار گرفتن جشنواره نمایش طلوع به عنوان یکی از بخش های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باعث دلگرمی، اعتماد به نفس عوامل اجرایی این نمایشگران شده و نشانگر اهمیت این امر برای مسؤولان این جشنواره هاست.

دکمه بازگشت به بالا