اقتصادی

وقتی که صادرات فرش از نفت بیشتر بود!

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف بر لزوم استفاده از نیروی کار برای ایجاد یک برنامه 1 میلیون دلاری تأکید کرد و گفت: کار در گروه های تعاونی ارزان تر و ارزانتر از سایر بخشهای مالی است.

عبدالله بهرامی در مصاحبه با اخبار ایران من ، هنر ساخت لیوان دست ساز را اثری هنری توصیف کرد که به محافظت از ایمنی زنان و خانواده ها کمک می کند.

وی در مورد پتانسیل صنعت صنایع دستی گفت: “اگر تلاش های دولت سیزدهم پشت صنعت صنایع دستی و پتانسیل صنایع خلاق باشد ، می توان آنها را به طور عادلانه مدیریت کرد ، با اطمینان می توان گفت ما مشاغل پایدار ایجاد می کنیم. میلیون میلیون نفر هر ساله فرش ، و این میلیون کار حداقل چهار میلیون شغل دیگر دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف هزینه کار را از مزایای اتحادیه ذکر کرد و گفت:.

به گفته بهرامی ، با کمک های اولیه به دلیل در دسترس بودن ساخت و ساز ، بیش از یک میلیون شغل و محصولات بازاری در این کشور ایجاد می شود.

این کارگر فکر می کند صنعت فرش یکی از موانع اصلی دامداری و توسعه کشاورزی است که مانع مهاجرت به شهرها و محلات می شود و گفت: فرش دستباف و خدمات حمایتی کشاورزی و حیوانات و اگر نقش اصلی در تولید نقش عمده ای داشته باشد ، مشاغل ، پول و صادرات

در پایان ، بهرامی ، حدود 85 درصد فرش های دستباف ، گفت: در هفتاد و هفت سال ، صادرات فرش از فروش نفت پیشی گرفت و نقش بسزایی در تولید ناخالص داخلی داشت. امروزه به دلیل پتانسیل فراوان این شرکت ها ، برای پاسخگویی بهتر به فرش های ایران ، باید بازارهای جدیدی پیدا کنیم و بازارهای بزرگتری را پس بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا