اقتصادی

تعیین تکلیف ذرت‌های آلوده دپو شده تا پایان اسفندماه

وزیر دارایی و دارایی گفت: ذرت آلوده ذخیره شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفندماه سال جاری تحویل داده شود وگرنه تا فروردین سال آینده معدوم می شود.

به گزارش اخبار ایران من، احسان خاندوزی برای اولین بار با رانندگان تجهیزات ضروری و پیشرفته که ساعت های زیادی را در صف سپری می کنند، گفت و گو کرد و پس از شنیدن صدای و دغدغه های آنان، دستورات میدانی به ماموران حاضر در سفر داد. ترتیبات .

وزیر اقتصاد همچنین تحولات اخیر در زمینه واردات این اقلام را زیر نظر گرفت و از انبار نگهداری برنج ذرت (گوشت) ناسالم که به دلیل مجوزهای دائمی قابل حذف نیست، بازدید کرد.

خاندوزی همچنین در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: بندر امام خمینی (ره) بزرگترین منبع کالاهای مهم کشور به ویژه گندم است که بیشتر کشور از طریق خود بندر وارد کشور می شود. متأسفانه به دلیل برخی کاستی ها در ماه های اخیر افزایش گل و لای و تثبیت بار در این بندر رخ داد. هدف از این سفر اطلاع رسانی به مقامات بندری، گمرکات و کالاهای منطقه به منظور رسیدگی به این موضوع در پرتو سیاست دولت است.

وزیر اقتصاد و امور اقتصادی تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی علیرغم کاهش 28 درصدی قیمت بنادر نسبت به سال گذشته در ماه های اخیر پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا