عمومی

مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 3 تن سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر دارای کلاس انرژی A با بهره مندی از کمپرسور دوار مجهز به کیت اینورتر (تغییر دهنده سرعت موتور) است و همچنین دارای گاز مبرد R410a است. اسپلیت های کانالی موجود در نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ دارای کمپرسورهای نوع T1 هستند و برای استفاده در آب و هوای معتدل مناسب می باشند.

داکت اسپلیت سامسونگ کم مصرف ظرفیت 36000 تک فاز را دارد و برای استفاده در فضاهای مسکونی با حداکثر مساحت 120 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با حداکثر مساحت 65 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاه با حداکثر مساحت 50 متر مربع (تمام ابعاد پیشنهادی برای ارتفاع استاندارد سقف 2.8 متر و شرایط ساخت معمولی است. بدیهی است وجود عناصری مانند پنجره‌های بزرگ و چترهای چوبی، وجود وسایل برقی که عملکرد آنها گرما تولید می‌کند، تعداد افراد در اتاق بیش از 4 نفر، و … باعث تغییر در ابعاد پیشنهادی می‌شود).

آسایش بیشتر و کارآیی بهتر با عملکرد خودکار

با استفاده از عملکرد تنظیم خودکار ESP، صرف نظر از طول کانال، داکت اسپلیت سامسونگ می‌تواند به طور خودکار فشار استاتیک خارجی (ESP) را تشخیص دهد و سپس به سرعت عملکرد خود را تنظیم کند تا حجم و فشار هوا را بهینه کند و صدا را به حداقل برساند. EPS را می‌توان با کنترل از راه دور دستگاه به راحتی تنظیم کرد و زمان نصب را کاهش داد.

دسترسی سه طرفه به یونیت داخلی (هواساز)

اسپلیت های کانالی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند. بنابراین، برای انجام عملیات سرویس و نگهداری، باید از جهات مختلف قابل دسترسی باشند. طراحی داکت اسپلیت سامسونگ به گونه‌ای است که با استفاده از روکش کشویی قابل حمل، از سه طرف جلو، کناره و پایین قابل دسترسی است. در نتیجه، نگهداری از آن در هر مکانی که نصب شود بسیار آسان است و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

کوچک و سبک

نصب و نگهداری داکت اسپلیت سامسونگ ساده است. طراحی فوق العاده جمع و جور این دستگاه باعث کاهش حجم و وزن آن تا 20٪ نسبت به سایر سیستم‌های تهویه مطبوع داکت شده است. بنابراین، نصب و کارکرد آن حتی در فضاهای تنگ نیز بسیار آسان‌تر است.

کمپرسور TBR داکت اسپلیت سامسونگ

کمپرسور دوار BLDC دوقلو به کار رفته در Samsung Duct Split عملکرد روان و قابل اطمینان تری را تضمین می‌کند. این کمپرسور لرزش را تا 75٪ کاهش می‌دهد و صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای معمولی تولید می‌کند. همچنین توانایی کار در دمای محیط تا 65 درجه سانتیگراد را فراهم می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بازدهی بیشتر

فناوری‌های پیشرفته به کار رفته در داکت اسپلیت سامسونگ با بهره وری انرژی بالا باعث صرفه جویی در هزینه‌های بیشتر می‌شود، در حالی که این فناوری‌ها نسبت بهره وری انرژی فصلی (SEER) را به بالاترین سطح برای دستگاه رسانده‌اند. فن بزرگ Sirocco آن دارای تیغه‌های آیرودینامیکی است و بنابراین با سر و صدای کمتری هوای بیشتری تولید می‌کند.

میکروکانالهای مسطح مورد استفاده در مبدل های حرارتی نیز بسیار کارآمد هستند و کمپرسور دوار BLDC دوتایی با کمترین لرزش باعث می‌شود Samsung Duct Split دستگاهی ساکت و ایمن باشد.

اینورتر دیجیتال داکت اسپلیت سامسونگ 3 تن

موتور اینورتر دیجیتال سامسونگ ساکت‌تر، با دوام تر و دارای بازده انرژی بیشتری است. برخلاف موتورهای معمولی، عملکرد الکتریکی آن از اصطکاک جلوگیری می‌کند و باعث کاهش ساییدگی و افزایش دوام دستگاه می‌شود.

پمپ درین EZ به کار رفته در داکت اسپلیت سامسونگ

پمپ درین EZ که به صورت اختیاری و نصب آسان است، از تخلیه آب به سمت عقب جلوگیری می‌کند و از انتشار باکتری و میکروب در آب ایستاده جلوگیری می‌کند. واحد داخلی داکت اسپلیت سامسونگ با اتصال به انواع قرقره تخلیه سازگار است.

ایزی فیلتر (Easy Filter)

برخلاف فیلترهای رایج که دسترسی به آنها غالباً دشوار است، Easy Filter Duct Split سامسونگ در بالای دستگاه قرار دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی آن را برداشته، تمیز کرده و دوباره در جای خود قرار دهید. بدون نیاز به باز کردن درب و یا حذف فیلتر به سختی. پوشش ضد باکتریایی آن همچنین باعث فیلترگرد و غبار، آلاینده‌های هوازی خطرناک و مواد آلرژی زا می‌شود.

 

منابع:

https://www.acstore.com.au/product/ducted-5999-install-deal/

https://acdirect.co.za/product/samsung-ducted-hsp-split-60000-btu-hr-inverter-air-conditioner/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا