مردم و اجتماعایران کسب و کار

راهنمای کامل خرید کادو تولد برای دختر

محتوای خبر پنهان

نکاتی که قبل از خرید بهترین کادو تولد برای دختر مورد نظرتان باید بدانید

تولد دختری که برایتان مهم است نزدیک شده. دوست دارید حسابی خوشحالش کنید و بهترین هدیه تولد را برایش بخرید. روزها فکر کرده‌اید که از چه کادویی خوشش می‌آید. کلی زمان و انرژی گذاشته‌اید ولی ایده خاصی به ذهنتان نرسیده… در این صورت کاملا جای درستی آمدید! خوشبختانه کادو تولد دختر تنوع زیادی دارد. اما چیزی که قضیه را کمی سخت می‌کند سلیقه، دقت نظر و احساسات خاص خانم‌ها است. ما دقیقا برای کمک به همین مساله اینجا هستیم. در این مقاله قرار است با هم بهترین کادو تولد برای دختر (همسر- دوست- فرزند- مادر) را به صورت دسته‌بندی شده، خاص و متفاوت، با بازه‌ی قیمت مختلف بررسی کنیم. قول می‌دهیم تا پایان مقاله بهترین کادو تولد برای دختر مورد نظرتان را پیدا کرده باشید.

قدم اول: طرف مقابلتان را بشناسید!

حقیقت این است که از ابتدای آفرینش تا امروز چند میلیارد انسان خلق شدند که هیچ کدام شبیه دیگری نیستند. البته نترسید خرید کادو آنقدرها هم سخت نیست! فقط هدفمان این است که بگوئیم روحیات طرف مقابلتان را بشناسید. هدیه‌ای که یک نوجوان شیفته موسیقی را خوشحال می‌کند برای یک بانوی اهل مد جذاب نیست. شناخت خلق و خو و سلیقه فرد مورد نظر کمک زیادی در خرید هدیه تولد می‌کند. برای همین بهتر است در قدم اول سوال‌های زیر را برای خودتان مرور کنید:

  • سن و جنسیت فرد مورد نظرتان را در نظر بگیرید.
  • شغل او چیست؟ آیا به کارش علاقمند است؟
  • معمولا اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذارند؟
  • آرزوهایش چیست؟ چه وقتهایی عمیقا شاد است؟
  • احساساتی است یا منطقی؟
  • ویژگی و اخلاق بارزش چیست؟
  • آیا طرفدار هنر، گروه یا سبک خاصی است؟

جواب‌ این سوالات می‌توانند سرنخ‌های خوبی برای خرید کادو باشند. سرنخ‌ها را جمع کنید تا وارد بخش جذاب مقاله بشویم؛ معرفی کادوها!

بهترین کادو تولد برای دختر ها چیست؟

  1. نکته اول در خرید کادو برای دختر این است در انتخاب کادو خلاق، خلاق و خلاق باشید. ما این همه سال از مفاهیم خاطرات و اهمیت دادن و دوست داشتن گفتیم ولی همچنان یکسری از کادوها در حد همان خرس قرمز باقی مانده!
  2. و نکته دوم این که هدیه مورد علاقه شما الزاما برای یک دختر جذاب نیست! پس در این مورد دست از علایق خود بردارید و به چیزی که یک دختر را خوشحال میکند فکر کنید.

برای همین لیستی کامل و جذاب از بهترین کادوهای تولد دخترانه آماده کردیم. در این لیست هدیه‌های مناسب برای تمام روحیات درنظر گرفته شده تا بتوانید درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. ما به هزینه و قیمت کادو هم دقت کردیم و این لیست را از قیمت بالا تا قیمت پایین مرتب کردیم تا طبق بودجه‌تان بهترین کادو را تهیه کنید. برای بررسی این گروه‌های هیجان‌انگیز با ما همراه باشید:

·         گوشی موبایل و لپ تاپ

دختر موردنظرتان اهل تکنولوژی است؟ پس شک نکنید که خرید مدل‌های جدید موبایل و لپ تاپ شدیدا خوشحالش می‌کند. حتی اگر اهل تازه‌های تکنولوژی نباشد باز هم موبایل و لپ تاپ وسایل کاربردی هستند که برای تمام سنین جذابند.

·         زیورآلات طلا

طلا هدیه‌ای است که با وجود تکراری بودن هیچ‌وقت جذابیتش را از دست نمی‌دهد! برای اینکه سلیقه بیشتری به خرج دهید می‌توانید طلای مورد نظر را به صورت سفارشی با حرف اول اسم دختر مورد نظر، نام او، نماد ماه تولد یا هر نماد دیگری که علاقه دارد سفارش دهید. مطمئن باشید با این ایده، تاثیر این هدیه گرانقیمت را چند برابر می‌کنید.

·         دوربین عکاسی یا آباژور چهره

یک دختر ماجراجو و هنرمند را چه هدیه‌ای بیشتر از دوربین عکاسی ذوق زده می‌کند؟ اگر فرد مورد نظرتان به عکاسی علاقه دارد شک نکنید که با خرید دوربین آرزویش را در روز تولد او برآورده می‌کنید. اگر بودجه زیادی ندارید می‌توانید به دوربین‌های ساده‌تر یا حتی دوربین‌های مینی چاپ سریع عکس و آباژور چهره فکر کنید.

·         عطر و ادکلن

عطر و ادکلن هدیه‌ای بدون ریسک است که قطعا هر شخص در هر سنی به آن علاقه دارد. هر ادکلنی رایحه خاص و جذاب خودش را دارد اما اگر سلیقه طرف مقابل را بدانید (گرم، سرد، تلخ و…) می‌توانید رایحه‌ای بخرید که او عاشقش شود.

·         ساعت مچی

ساعت مچی یک هدیه شیک و ظریف است که برای خانم‌ها در هر سنی کاربرد دارد. با توجه به اینکه دختر مورد نظر شما چه استایلی دارد، یک ساعت مچی اسپرت یا ظریف برایش انتخاب کرده، و او را در روز تولدش حسابی سورپرایز کنید.

·         گیتار، پیانو، تار و سازهای موسیقی

اگر دختر مورد نظرتان اهل موسیقی باشد با دیدن هدیه ساز، چشمانش برق خواهد زد. بهترین کادو تولد برای دختری هنرمند این است که فرصت تجربه یک هنر جدید را به اون هدیه کنید. با توجه به بودجه خود می‌توانید یک ساز مناسب که به آن علاقه دارد را تهیه کنید.

·         لوازم شخصی برقی

این هدیه تولد هوشمندانه، هم کاربردی و هم جذاب است. برای خرید لوازم شخصی برقی دخترانه بهتر است به وسایلی که ندارد و ممکن است به دردش بخورد دقت کنید. لوازمی مثل سشوار، اتو مو، اپیلاتور، بیگودی و… هدیه‌های مناسبی در این دسته هستند.

·         بلیط سفر، کنسرت، تئاتر

طرفدار خواننده خاصی است؟ دوست دارد شهر خاصی از ایران یا جهان را ببیند؟ با یک بلیط سورپرایزش کنید! فقط دقت کنید که اگر هدفتان خرید بلیط سفر است از قبل با یک ترفندی از برنامه او سر دربیاروید تا مشکلی برای تعطیلات چند روزه ایجاد نشود.

·         فتوبوک یا کتاب عکس خاطرات

می‌توان گفت زیباترین هدیه اختصاصی، فتوبوک با یک متن عاشقانه است. هدیه اختصاصی یعنی چه؟ یعنی کادویی که فقط برای یک شخص طراحی شده باشد، از آن فقط یکی در کل دنیا وجود داشته باشد و با عشق و توجه تهیه شده باشد. در فتوبوک شما می‌توانید با آپلود عکس و متن و رنگ دلخواهتان در جلد و صفحات، یک کتاب پرخاطره و ماندگار برای عزیزانتان طراحی کنید و با یک هدیه احساسی و منحصر‌به‌فرد عمیقا خوشحالش کنید.

·         کفش، کیف، لباس

اگر سلیقه دختر مورد نظرتان را می‌دانید، یا اگر مدتی است که به دنبال خرید لباس خاصی است، آن را برایش تهیه کنید. ست کیف و کفش، لباس، شال و روسری و… کادوهای تولد دخترانه کاربردی هستند که بسیاری از خانم‌ها از داشتن آنها لذت می‌برند.

·         ست لوازم آرایش

لوازم آرایش جدید هر دختری را ذوق زده می‌کند. آقایان به دلیل آشنا نبودن با لوازم آرایش، اغلب هدیه آرایشی درستی را انتخاب نمی‌کنند. برای راهنمایی بیشتر بگوئیم که از مارک‌های مناسب و معتبر مثل برندهای ایرانی inlay، callista و برندهای خارجی MAC، Maybelline، Oriflame، L’Oreal، NARS،Huda beauty، nyx، bourjois و…خرید کنید.

·         باکس گل، سبد گل و هر چیز گلدار!

کدام دختری را می‌شناسید که از گل گرفتن خوشش نیاید؟ گل از قدیم به عنوان نمادی از عشق و محبت در مناسب‌های مختلف کاربرد داشته است. البته دقت کنید که معمولا گل را، در کنار هدیه تولد تقدیم می‌کنند. اگر قصد دارید هدیه اصلی‌تان گل باشد باید بسته‌بندی و کارت یادداشت مناسبی را تدارک ببینید. باکس‌های گل در جعبه‌های شیک، باکس‌ گل ترکیبی با شکلات، باکس گل با حرف اول اسم هدیه‌های لوکس و فوق‌العاده‌ای هستند.

  • بوم نقاشی از عکس او

بوم نقاشی یک اثر هنری جذاب است. اما این محصول با چاپ عکس فرد موردنظر بسیار خاص‌تر می‌شود. برای چاپ عکس روی محصول بوم، کافی است وارد سایت کادوساز شوید. بعد از انتخاب ابعاد بوم عکس دلخواه را آپلود کنید و سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید. سفارش شما بعد از دو روز کاری تولید شده و به آدرستان ارسال می‌شود. این محصول ماندگار و متفاوت برای نصب روی دیوار عالی است.

·         هدفون

و باز هم یک هدیه تولد کاربردی و جذاب! ایداشتن یک هدفون به خصوص با رنگ و طرحی زیبا برای اکثر اشخاص جالب است. اگر دختر مورد نظرتان اهل موسیقی است با هدیه دادن هدفون خوشحالش کنید.

·         کادو تولد برای دختر شاغل

برای خرید بهترین کادو تولد دخترانه، حتما نگاهی به شغل او هم داشته باشید. خرید یک کادوی کاربردی و مناسب شغل، توجه و حمایت شما را به پیشرفت دختر مورد نظرتان نشان می‌دهد. مثلا برای یک دانشجوی معماری ست ماژیک و قلم اسکیس، برای یک پزشک گوشی طبی، برای یک طراح لباس، ست مدادرنگی باکیفیت ایده‌های خوبی هستند.

·         پک رنگ مورد علاقه؛ یک ایده نو

رنگ مورد علاقه او را می‌دانید؟ یک ایده جذاب و ناب پک رنگی هدیه است. برای تهیه این هدیه به یک جعبه بزرگ نیاز دارید. حالا کافی است درون جعبه را از لوازم مختلف در رنگ مورد علاقه او پر کنید. برای مثال اگر رنگ بنفش دوست دارد جعبه‌تان را از شال بنفش، لاک، ادکلن، دستبند، خوراکی با جلد بنفش، گل سر، قاب گوشی و….(همه در رنگ بنفش) پر کنید. با اینکار کاملا می‌توانید سلیقه خود را در خرید کادو تولد به رخ بکشید!

·         قاب عکس؛ هدیه‌ای خاطره‌انگیز

فراموش نکنید هدیه‌های خاطره‌انگیز همیشه برای خانم‌ها خاص و شیرین هستند. یک قاب عکس شکیل و لوکس که در آن بهترین عکس او، عکس دونفره، عکس کودکی یا هر عکس خاطره‌انگیزی را قرار داده باشید قلبا او را خوشحال خواهد کرد. ما به این منظور قاب عکس‌های لوکس و باکیفیتی را با جلوه مدرن pvc و کلاسیک چوبی آماده کردیم. از طریق سایت کادوساز می‌توانید به صورت آنلاین، فقط با آپلود عکس و انتخاب رنگ و ابعاد قاب، یک هدیه خاطره انگیز و ماندگار بسازید .

·         کوله پشتی یا لوازم تحریر فانتزی

اگر به دنبال خرید بهترین کادو تولد برای دختر نوجوان هستید این ایده عالی است. اکثر دختران جوان استفاده زیادی از کوله پشتی و لوازم تحریر دارند. اگر این وسایل را در طرح‌های فانتزی و گلگلی با یک بسته‌بندی زیبا به او هدیه کنید حتما ذوق زده خواهد شد.

·         کتاب و محصولات فرهنگی

فرد مورد نظرتان اهل مطالعه است؟ پس مطمئن باشید هدیه کتاب خوشحالش می‌کند. اگر می‌خواهید کتاب را به عنوان کادو تولد برای دختر هدیه دهید حتما به جزئیات توجه کنید. منظورمان این است که سلیقه و توجه به خرج دهید، مثلا چند کتاب از ژانر مورد علاقه‌اش را با یادداشتی عاشقانه، روبان مناسب، بسته‌بندی زیبا و حتی تعدادی بوکمارک، گل و شکلات، محصولات فرهنگی و… در جعبه کامل کنید.

·         جعبه خاطرات از بهترین روزها

اگر دختر مورد نظر احساسی و عاطفی است بهتر است سراغ کادوهای خیلی کاربردی نروید و هدیه‌ای اختصاصی و متفاوت برایش تهیه کنید. هدیه‌ای که توجه و زمان پشت آن باشد. یک ایده جذاب برای این کار درست کردن جعبه خاطرات است. کافی است تعداد زیادی عکس خاطره‌انگیز از بهترین روزهای او، یا روزهای مشترکتان چاپ کنید. این عکس‌ها را همراه تعدادی شکلات و یادداشت درون جعبه‌ای قرار دهید و جعبه را تقدیمش کنید.

·         ماگ اختصاصی با طرح جذاب

ماگ از کادوهایی است که بخصوص در سالهای اخیر بسیار محبوب شده. برای نشان دادن علاقه و توجه خود می‌توانید ماگ را با طرح اختصاصی سفارش دهید.

·         جعبه و گوی موزیکال

دخترهای لطیف و احساسی عاشق اینجور هدایا هستند. یک جعبه موسیقی ملایم یا یک گوی شیشه‌ای برفی برای آنها مثل یک رویای کوچک است. مطمئن باشید این هدیه قلب او را هدف می‌گیرد!

·         ریسه عکس خاطرات

این هدیه هم کاربردی و هم پرخاطره است. نصب ریسه LED در اتاق به همراه عکس‌های چاپ شده واقعا جلوه زیبایی دارد. این نورهای کوچک در شب یک فضای آرام و رومانتیک ایجاد می‌کنند. فضایی که شخص با هر بار دیدنش یاد شما و کادوی جذابتان می‌افتد. سفارش ریسه به همراه عکس فقط در چند دقیقه ممکن است!

ایده های سورپرایزی در کنار کادو تولد دختر

فراموش نکنید یک دختر در روز تولدش باید مهم‌ترین آدم روی زمین باشد! برای اینکه یک روز فوق‌العاده و خاطره‌انگیز برای دختر مورد علاقه‌تان بسازید از سورپرایزهای زیر ایده بگیرید:

  • او را برای شام به رستوران مورد علاقه‌اش ببرید و یک شب به یادماندنی با هم بسازید.
  • کیکی از رنگ یا شخصیت مورد علاقه‌اش سفارش دهید.
  • بادکنک‌های هلیومی یک ایده جذاب هستند که هم او را خوشحال می‌کند، هم می‌توانید با آنها عکس‌های خیلی خوبی بگیرید.
  • در روز تولدش یک تجربه جدید برایش بسازید. مثلا پاراگلایدر، بالن سواری، غواصی، پرش از ارتفاع و…
  • با دوستانتان هماهنگ کنید و در کافه یا خانه‌تان جشن سورپرایزی برایش بگیرید.
  • تزئینات رمانتیکی برای تولدش تدارک ببینید. مثلا کف خانه را پر از شمع و گلبرگ کنید.
  • صبح روز تولد آلارم گوشی‌ او را به آهنگ تولدت مبارک تغییر بدهید.
  • در روز تولد برایش یادداشت‌های عاشقانه در جاهای مختلف خانه بگذارید. روی یخچال، میز، کیفش، حتی روی سینی صبحانه!
  • عکس‌های کودکی تا بزرگسالی‌اش را چاپ کنید و برای تزئین دیوار از آنها استفاده کنید.
  • یک کارت تبریک اختصاصی با یادداشت ویژه و عکس خود او چاپ کنید.
  • یک دسته گل یا بادکنک به محل کارش بفرستید.
  • یک نامه برایش بنویسید و از احساستان به او بگوئید.

چندین ایده جذاب کادو تولد برای دختر خانم‌ها

در بخش قبلی به شما ایده‌های خرید کادو برای آقایان و کادو برای خانم‌ها را معرفی کردیم. حال در این بخش قصد داریم که تعدادی ایده جذاب کادو تولد برای دختر خانم‌های جوان و نوجوان و همچنین کادو تولد مناسب برای دختربچه‌ها را به شما ارائه دهیم. دخترها همیشه موقع هدیه گرفتن ذوق خاصی دارند، اما از آن‌جایی که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارند انتخاب یک کادوی مناسب برایشان کمی دشوار است. به همین دلیل قبل از خرید کادو باید گزینه‌های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات آن‌ها با کوچک‌ترین هدیه مثل یک شاخه گل رز شگفت زده و خوشحال می‌شوند اما زمانی که حوصله نداشته باشند با هیچ چیز حتی یک انگشتر الماس هم خوشحال نمی‌شوند. این‌ها ویژگی‌هایی ست که اکثر دختران دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانید بفهمید که در هر زمان چه در دل آن‌ها می‌گذرد! بنابراین سعی کردیم فهرستی از هدیه‌های مختلف را ارائه دهیم که می‌تواند لبخند را بر لب هر دختری صرف نظر از حالت یا انتظارش بیاورد.

 

ایده‌های عالی کادو تولد برای دختران جوان و نوجوان

1) دستبند الهام بخش

به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.

این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود.

با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

2) بالشتک مهتابی

یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

3) ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه‌های تولد است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

4) عروسک‌های پشمالوی بزرگ

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

5) دفتر خاطرات

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.

پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

6) اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

7) مونوپاد

این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

8) ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه تولد شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

9) باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی تولد مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

10) کلکسیون لاک ناخن

این یک کادوی تولد لذت بخش برای دختران نوجوانی که عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن‌هایشان هستند خواهد بود.

11) سرکلیدی حکاکی شده

سرکلیدی یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به هر دو جنسیت دختر و پسر است.

برای اینکه هدیه خودتان را خاص‌تر و به یادماندنی تر کنید می‌توانید یک جمله یا کلمه خاص بر روی آن حک کنید؛ یا یک سرکلیدی به شکل اسم یا عدد سن او برایش بخرید.

12) مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است.

13) گلدان پر از گل

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود.

پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر در روز تولدشان خوشحالشان کنید.

14) هدفون با طرح گل

این یک هدیه تولد مناسب برای دختران نوجوانی است که بی‌شتر وقت خود را با گوش دادن به آهنگ و موسیقی می‌گذرانند.

15) شارژر گوشی قابل حمل (پاوربانک)

از آنجایی که امروزه همه مردم(خانم و آقا) وابسته  به گوشی‌های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن‌ هستند، مسلماً زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی خود پیدا می‌کنند. بنابراین یک شارژر قابل حمل می‌تواند یک کادوی تولد کارآمد و مناسبی برای هر شخصی باشد.

دکمه بازگشت به بالا