علمی

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

امیرمسعود عابدین: این خودروساز در توییتر این خبر را اعلام کرد و ایلان ماسک اعلامیه تسلا را در پروفایل خود بازنشر کرد و نوشت: «تیم تسلا تبریک می‌گویم!».

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

ما نمی‌توانیم قسمت زیادی از وسیله نقلیه را ببینیم، زیرا توسط افراد احاطه شده است و تنها قسمت‌های قابل مشاهده آن سقف شیشه‌ای، شیشه جلو با برف پاک کن عظیم در سمت چپ و شیشه‌های کناری است.با این حال، از آنچه که می‌توانیم ببینیم، این پیکاپ تقریباً شبیه آخرین نمونه‌های اولیه است که در بسیاری از موارد در هفته‌های اخیر مشاهده شده‌اند.

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

بدیهی است که این یک لحظه عالی برای تسلا و تیم گیگافکتوری تگزاس است، زیرا شروع تولید پنجمین خودروی سواری تولیدی، این برند را سه سال و نیم پس از آغاز تولید چهارمین خودروی خود، یعنی مدل Y، نشان می‌دهد.
موفقیت آن تقریبا تضمین شده است، تا زمانی که تسلا قادر به ساخت هر چه بیشتر دستگاه‌های ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.به خصوص اینکه پیکاپ‌ها سهم قابل توجهی در بازار ایالات متحده دارند.

بیشتر بخوانید:

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

در ماه می، ایلان ماسک تخمین زد که تسلا می‌تواند سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سایبرتراک بفروشد.مدیرعامل تسلا گفت: «ما هر تعداد که مردم بخواهند و توانایی مالی داشته باشند، می‌سازیم.» وی افزود که مقرون‌به‌صرفه کردن هزینه‌ها کار سختی است زیرا سایبرتراک یک خودروی جدید با روش ساخت جدید است.

سپس به طراحی قطبی سایبرتراک می‌رسیم که شبیه هیچ تسلا و یا خودروی دیگری نیست.چه بخواهیم چه نخواهیم، نادیده گرفتن سایبرتراک با ظاهر عجیب و حواشی قبلی آن، غیرممکن است و احتمالاً با شروع تحویل خودرو، بیشترین عکس را در خیابان‌ها به نمایش می‌گذارد و سر و صدای زیادی برای تسلا ایجاد می‌کند.

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

تسلا سایبرتراک از پیشرانه‌هایی تمام الکتریکی بهره برده و در سه نسخه تک، دو و سه‌ موتوره تولید خواهد شد.

پیشرانه مدل پایه شتابی برابر با ۶.۵ ثانیه داشته و قادر است تا ۴۰۰ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت‌ سر بگذارد.شتاب مدل دو موتوره ۴.۵ ثانیه و پس از هربار شارژ قادر است ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

اما قوی‌ترین نسخه سایبرتراک شتابی ۲.۹ ثانیه‌ای دارد که تهدیدی برای خودروهای اسپرت و سوپراسپرت است.ثبت رکورد ۱۰.۸ ثانیه‌ای در درگ یک چهارم مایل هم قابل توجه است.تسلا می‌گوید این نسخه از سایبرتراک تا ۸۰۰ کیلومتر مسافت پس از هربار شارژ طی کند.نسخه‌های مختلف سایبرتراک حداکثر سرعتی بین ۱۸۰ و ۲۱۰ کیلومتر در ساعت خواهند داشت.

عجیب‌ترین پیکاپ جهان بالاخره تولید شد!/ عکس

ایلان ماسک در ماه آوریل در مورد تحویل‌ها گفت که رویداد تحویل سایبرتراک در «پایان سه ماهه سوم» برگزار می‌شود، که احتمالاً به معنای سپتامبر ۲۰۲۳ است.

در نهایت، شروع تولید سایبرتراک با توجه به رکورد تعداد رزروهای این شرکت، یک معامله بسیار بزرگ است.طبق یک آمارگیری، تا نوامبر ۲۰۲۲، پیش‌فروش تسلا سایبرتراک از ۱.۶ میلیون فراتر رفت.بدیهی است که این بدان معنا نیست که تسلا ۱.۶ میلیون فروش دارد، اما همچنان تقاضا برای سایبرتراک وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در اخبار ایران من مراجعه کنید.

۵۸۵۸

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا