اقتصادی

اولین جشنواره عکس معدن فراخوان داد

فراخوان اولین جشنواره عکس معدن منتشر شد.

به گزارش اخبار ایران من، سعید عامری – دبیر اولین جشنواره عکس معدن – با بیان اینکه فراخوان این رویداد منتشر شده است، به تعویق یک‌ساله در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و تایید شورای سیاست‌گذاری تصمیم به انتشار و برگزاری جشنواره گرفته شد.

او با بیان اینکه خانه معدن ایران به عنوان فراگیرترین تشکل معدنی در بخش خصوصی ایران، حامی و برگزارکننده نخستین جشنواره ملی عکس معدن خواهد بود، هدف از برگزاری این جشنواره را نشان دادن ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش رو در راستای چشم‌انداز معادن ایران در سال ۲۰۳۰ و توسعه پایدار معادن از منظر فرهنگی و هنری دانست.

سعید عامری به محورهای هشت‌گانه این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد که جشنواره در دو بخش عکس مستند (تک‌عکس و مجموعه) و بخش خلاقانه (فوتو مونتاژ) برگزار می‌شود. 

او از عکاسان خواست برای دریافت فراخوان، ارسال عکس و اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.madanpix.ir مراجعه کنند.

اولین جشنواره عکس معدن ایران با همکاری سایت www.1pix.ir و در بستر این سایت اجرا می شود.

ساعد نیکذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی به عنوان داوران این جشنواره هستند و محمدرضا بهرامن داور کارشناس این جشنواره است. 

ساعد نیکذات متولد ۱۳۴۲ رئیس انجمن عکاسان ایران تا سال ۹۲، عضو انجمن فیلمبرداران ایران و مدرس دوره عکاسی و فیلم برداری است. 

ساتیار امامی متولد ۱۳۵۴ عکاس خبری و مستندساز و دبیر عکس پیشین روزنامه است.

آرش حمیدی متولد ۱۳۶۲ مدرس و کارشناس ارشد پژوهش هنر، داور و برگزیده جشنواره‌های داخلی و خارجی است.

محمدرضا بهرامن متولد ۱۳۲۸، رئیس هیات مدیره خانه معدن ایران، عضو اسبق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، ایران و فارس و مدیرمسئول نشریه سنگ و معدن است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا