علمی

واکسن های داخلی کم عارضه  ترین واکسن های دنیاهستند

واکسن های خانگی کوچکترین واکسن در جهان هستند

اخبار ایران من/ قم وزارت بهداشت گفت: واکسن های خانگی به ویژه برکات یکی از ساده ترین و بهترین واکسن های دنیاست. در برخی از واکسن ها عوارض جانبی مشاهده شده است اما واکسن ایرانی عوارض کمی دارد.

بهرام عین اللهی علاوه بر بازدید از مهدکودک در کهک گفت: در بازدیدی که از برکت داشتیم از تجهیزات پیشرفته ای برخوردار شدیم که در اکثر کشورها به ویژه برکت وجود نداشت. یکی از ساده ترین و موثرترین واکسن های جهان است، با بهترین واکسنی که تاکنون ساخته شده است، همه چیز به خوبی پیش می رود.
وی گفت: با توجه به سفرهای رئیس جمهور به استان ها، افتخار حضور در نقاط مختلف کشور را داریم. خوشبختانه در قم بیمارستان های مجهزی با مزارع تخصصی وجود دارد و قم دروازه ورود بسیاری از نقاط کشور است و وسایل نقلیه و سفرهای زیادی به قم وجود دارد که خطر آسیب و بیماری را افزایش می دهد. در نتیجه قم برای ما بسیار مهم است و کارهای خوبی در قم انجام شده و همه متخصصان در قم مشغول به کار هستند.
وزارت بهداشت گفت: کهک اخیرا به شهر تبدیل شده و مشکلات و ضعف های بهداشتی در این حوزه وجود دارد که در حال رفع آن است. در مناطق روستایی و روستایی، در دسترس بودن کارکنان بهداشتی نیرویی برای مدیریت سلامت است. متخصصان پزشکی بهترین و مهم ترین افرادی هستند که برای پزشک خانواده کار می کنند و در شهرهای بزرگ مشکلی وجود دارد که مردم نمی توانند به آن مراجعه کنند اما کارکنان بهداشتی عواقب زیادی برای افرادی که از آنها مراقبت می کنند به خصوص زنان باردار دارند. و کودکان، و ما امیدواریم که این کار را انجام دهیم. بازگرداندن سیستم در شهرهای بزرگ.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا