اقتصادی

سهام پالایشی یکم از شنبه قابل معامله می شود

رئیس ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی از احتمال فروش صندوق تجربی اول به افراد دارای حساب ساجامی خبر داد و کارگزار ناظر آنها را منصوب کرد.

مریم شاه حسینی در گفت وگو با اخبار ایران من ، با بیان اینکه اولین دور تصفیه روز چهارشنبه به حدود 3.5 میلیون نفری که دارای شماره بورس بودند داده شد ، اظهار داشت: اگر مردم از تجربیات خود اطلاعات می خواهند در نتیجه ، افرادی که این کیف را از طریق کارگزار خریداری کرده اند ، فروشگاه متوقف می شود و اولین مراحل تصفیه در فعالیت های آنلاین آنها از فردا (شنبه ، 4 نوامبر) ظاهر می شود.

وی افزود: افرادی که شماره آنلاین دارند اما سرپرست انتخاب نکرده اند ، می توانند روز شنبه درخواست خود را به کارگزار ارسال کنند تا کارگزار بتواند در یک تیم پرتال خوب بر ناظر نظارت کند. پس از این ، سهام در کتاب مردم ظاهر می شود و آنها می توانند فروش کنند.

مدیر مطبوعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد افرادی که کد سهام معتبری ندارند نیز توضیح داد: حدود 200000 نفر شماره کار یا شماره ای ندارند که این افراد باید باشند تا شماره کاری به آنها داده شود. سپس برای اولین بار به جمع کننده کمک مالی اطلاع دهید که صندوق اطلاعات بیشتری را برای متولی دوباره منتشر می کند تا کالاها به مردم تحویل داده شود.

بر اساس گزارش ها ، پالایش اول ETF دوم (صندوق سرمایه گذاری دولت) است که شامل بخش هایی در تهران ، بندرعباس ، تبریز و اصفهان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا