اقتصادی

منابع تأمین آب روستاها خشک شده است / بحران کم آبی در شهرها و روستاها

اخبار ایران من / اردبیل معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب اردبیل گفت: بسیاری از تأسیسات آبرسانی در روستاهای اردبیل خشک شده و مشکلات و مشکلات افزایش یافته است.

اکبری فرد در اجلاس آب اردبیل در تاریخ 17 تیر گفت: “امسال با دو حادثه خشکسالی و کاهش بارندگی در زمستان و بهار ، با مشکلات آب و بحران بزرگی در شهرها و شهرها روبرو هستیم که به تدریج چشم انداز در زندگی منعکس شده است و ما وضعیت را بررسی کرده ایم.

وی گفت: بسیاری از منابع آب در این روستا از جمله چاه ها ، چشمه ها و کانال ها خشک شده اند. وی گفت: برای تأمین آب روستاییان از 279 چاه ، 476 چشمه ، 26 کانال و هشت مخزن استفاده کردیم. بسیاری از این موارد از بین رفته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب اردبیل از ساکنان این روستا 101 هزار خانوار خبر داد و افزود: در 997 روستای استان تاسیسات آبرسانی داریم و به دهیاران خدمات ارائه می دهیم.

اکبری فرد با یادآوری کمبود آب در 220 روستا در دو ماه گذشته گفت: با توجه به کمبود آب در این روستاها ، بیشتر کار از طریق مخازن آب انجام می شود ، به دلیل کمبود آب کشتی های ما از امروز. مسافران برای کمک به جمعیت روستایی.

وی در یکی از سخنان خود گفت: “در این بحران ، ما از ثبت نام کنندگان انتظار داریم بودجه لازم برای استفاده از آب را داشته باشند تا بتوانیم از این منابع با بهره وری بهتر برای همه شهروندان استفاده کنیم و با پایان تابستان ، می توانیم مستقر شویم. “پاییز و زمستان را برقرار کنید.

اکبری فرد علت آب آشامیدنی طی چند روز گذشته در برخی مناطق اردبیل را شکستن دریچه ورودی و تصفیه خانه سد یامچی عنوان کرد و ادامه داد: این انفجار همراه با تخلیه 12 ساعته برای عذرخواهی از اهالی اردبیل تیونانا همراه بود. برای هشتمین بار. صبح روز بعد.

وی افزود: در این مدت سعی کرده ایم با توزیع آب از طریق مخازن و بسته بندی آب آشامیدنی به شهروندان کمک کنیم که این امر به طرز چشمگیری تغییر کرده است تا همه ما نیاز به آب و نوشیدن مناسب را ببینیم.

اکبری فرد با بیان اینکه به دلیل کمبود خط لوله ، نشتی و کمبود آب در مسیر ورود به شهرها اتفاق می افتد ، گفت: شهروندانی که چنین اتلاف آب را مشاهده می کنند می توانند از طریق سامانه 122 گزارش دهند و همکاران ما بلافاصله نسبت به اصلاح و اقدام به تغییر شبکه های.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب اردبیل گفت: قطعی برق مربوط به کاهش برخی منابع آب است و برای شهروندان مهم است که با استفاده بهینه از برق و آب به ما در ارائه خدمات بهتر و کارآمد کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا