علمی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، نیروی هوایی مورد حمله قرار می گیرد و هر روز هوافضای جدیدی در کشور راه اندازی می شود ، این یک رکورد فاجعه انسانی است زیرا با افزایش تعداد بیماران و عواقب ناشی از مرگ هوایی روبرو هستیم ، اکنون تاج روزانه بیش از 400 نفر را به خود اختصاص می دهد. در گذشته ما مردگان را با هوا و تخریب یک هواپیما در روز مقایسه می کردیم و اکنون به نظر می رسد روزانه دو هواپیمای مسافربری مردم ایران را گرم نگه می دارد.

مردم ایران با بدترین تاریکی قرن روبرو هستند ، چشمه ای که روزی خطرناک را در دل خود جای داده است. در آن زمان ، تهران با 14 میلیون نفر جمعیت ، مانند یک کشور اروپایی است ، با مدیریت شهری کرونا این نیاز به مراقبت ویژه دارد.

تهران شهری بزرگ با شخصیتی منحصر به فرد است و از نظر جمعیت و رشد جمعیت که هر روز به تهران اضافه می شود با اکثر شهرها متفاوت است. تعداد روز و شب در تهران از 800000 تا میلیون ها نفر ، که در مناطق یا شهرها زندگی می کنند ، متفاوت است. آنها نزدیکتر می شوند و می توانند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگ و بسیاری از حوادث کنترلی در پایتخت در حال انجام است و می تواند به پاشنه آشیل کرونا تبدیل شود.

بیش از 6000 بیمار در بیمارستان بستری شده اند و بیش از 1200 بیمار مبتلا به بیماری قلبی روزهای حساس را در بخشهای مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، تهران راهی برای تغییر جو در کشور در نظر گرفته می شود زیرا حجم ترافیک از مناطق دیگر به تهران زیاد است.

طبق گزارش کمیته قلب و عروق ، شیوع و میزان مرگ و میر بیماری های قلبی عروقی در کشور زیاد است و تعداد موارد در حال افزایش است ، به طوری که 10 منطقه در سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان به عنوان مناطق دیده می شوند. اخیراً دو مورد از یزد و خراسان جنوبی به اوج رسیده اند.

 تهران و کرونا

محمدرضا ظفرقندی ، مدیر ارشد پزشکی ، با بیان تعداد مرگ و میرهای تاج اظهار داشت: تعداد کسانی که به طور رسمی ثبت و ثبت شده اند بیش از 300 یا 400 نفر روزانه اعلام می شود و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده اند که این ارقام فقط اعداد و ارقام بیمار است . بالاتر از این است. سازمان نظام پزشکی حداقل سه برابر تعداد مرگ های ناشی از Covid-19 را از طریق سایت های تحقیقاتی میدانی و مراسم تشییع جنازه برای افراد مبتلا به بیماری قلبی یافته است. بنابراین ، مسئله باید جدی گرفته شود و ما باید جنگ کنیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) در مورد اچ آی وی ، ایران ، مانند سایر کشورها ، ارقام محل مرگ را اعلام می کند. از 1.5 “. قرائت مکرر از آمار منتشر شده.

شکستن سابقه بستری شدن در بیمارستان در تهران ؛ افزایش مرگ و میر تاج در طی سه هفته آینده

علیرضا زالی ، رئیس مرکز مبارزه با فساد کرونا در تهران ، خواستار جنگ “همه جانبه” در این کشور شد و گفت: “چهره های گسترده ، بیشمار و مخربی که ویروس در این کشور ایجاد می کند ، به حدی است که قسمت زیادی از قدرت و پتانسیل سازمان های نظارتی باقی مانده است. ” بوده است

زالی اظهار داشت: متأسفانه شیوع بیماری های عمده در شهرهای بزرگ نگران کننده است و در طی هشت ماه گذشته سابقه حمله جنسی در تهران رو به وخامت گذاشته است. 108 بیمارستان در تهران دارای بیمارستان هستند و تعداد بیماران بسیار زیاد است و خطر مرگ و میر در تهران در حال رشد است. هفته آینده انتظار پایین آمدن تاج پای را نداریم.

تهران کرونا گفت: “متأسفانه ، ترافیک تهران تغییر چندانی نکرده است و وسایل نقلیه شهری و پرخطر مانند دوقلوها ، مراکز خرید و خرده فروشی ها بیش از حد جمعیت دارند که نگران کننده و خطرناک است. .

فوران و مرگ کرونا در حال افزایش است زیرا آژانس هواشناسی می گوید آلودگی هوا در شهرهای پیشرفته و پرجمعیت همچنان ادامه دارد.

کرونر بیماران را پذیرش کرد

برای درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهمترین دلیل درخواست برای تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و جلوگیری از هر نوع تجمع است. و ما مجبور نیستیم در جلسات عمومی شرکت کنیم و باید با شیوع بیماری مقابله کنیم و فرصت هایی برای ادامه روند کنترل عفونت پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت: کارکنان بهداشت و درمان هشت ماه است که با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می کنند و سفرها به امپراطور و مرگ زیاد بوده است و درست است که تعطیلات می تواند زندگی مردم را خراب کند اما دو هفته وقفه به بازگرداندن ثبات کمک می کند. تأسیس مجدد بیمارستان ها و ارائه مراقبت های پزشکی با کیفیت از طرف دیگر ، هنگامی که مردم در منطقه به آرامی راه می روند ، ویروس در سراسر منطقه گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این احتمال وجود دارد كه اگر جلسه ستاد ملی تاج در روز چهارشنبه برگزار شود ، موضوع آزاد شود و ستاد تاج كرونا و سران دانشگاه های علوم پزشكی درخواست مرخصی دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

کدام سازمان ها یک دادخواست دو هفته ای بسته در تهران دارند؟

کمیته بهداشت تهران ، از جمله شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری های کرونا تهران ، فرمانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، تعطیلی دو هفته ای کمیته امنیت ستاد ملی کرونا را پیشنهاد داده است. ، موارد ویژه به غیر از تجهیزات کمکی در این زمان بسته خواهد شد. بر اساس این سیاست ، قوانینی وضع شده است که حمل و نقل عمومی در شهر را تنظیم می کند تا مردم بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده از استان تهران ، ضمن شکایت از اینکه از قدرت کابینه و مجلس در کل جنگ استفاده نمی کند ، حمایت کامل از مقر تهران کرونا را تأیید کرد: بهداشت تهران تأکید می کند انتخابات شتابزده ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با محوریت اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی ، زیرا آنها تنها راه حل مشکلات و بازسازی قدرت ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی تهران هستند.

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران در پی ادامه شیوع بیماری قلبی در توئیتی نوشت: “متأسفانه مسیر بیماری قلبی در شورا ادامه دارد.” در میان دوستان من ، خانم شهربانو امانی ، عضو شورا ، و همچنین تعدادی از کارشناسان و کارمندان به این ویروس آلوده شده اند. در شهرها و شوراها قوانینی وضع کرده ایم که مردم را از شهر دور نگه داریم. کمک مالی منظم ما به ستاد مرکزی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، در مورد شیوع بیماری کرونا در تهران هشدار داد و به وی یادآور شد: ما باید تهران و شهرهای آن را به مدت دو هفته تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر بدترین وضعیت باشیم. تصمیمات فضایی ما باید به جلو متمرکز شود ، نه پشت تاج.

رئیس شورای شهر تهران به افزایش مرگ و میرها در هوا اشاره کرد و گفت: امواج جدید تاج باعث افزایش تعداد مرگ و میرها شده و باعث رنج بیشتر انسان ها می شود ، اگر برای رفع این مشکل نمی توان کاری کرد ، سونامی های سرب و سونامی ها سرب می شوند. مصیبت مردم در آذر.

برج میلاد با پوسته

بسته شدن تهران چگونه می تواند به مبارزه با بیماری های قلبی کمک کند؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “از این بدتر؟!” فاجعه آغاز می شود. خدا به ما رحمت کند. اکنون وضعیت وخیم است. ما بیمارستان های زیادی برای بسیاری از بیماری ها ، بسیاری از سفرها ، بیماری های جدی و بسیاری از مشکلات داریم. باید بزودی تهران را ببندیم.

یکی از اعضای ستاد ملی تاج کرونا با اشاره به محدودیت های جنوب در سایر شهرها گفت: “از روز دوشنبه اعلام شده است که تعطیل خواهد شد ، اما در عمل همه چیز را باز می بینیم.” بستن تنها راه خروج از آنچه اتفاق می افتد است و باید فوری انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند.

حمید سوری ، متخصص بیماری های عفونی و عضو گروه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “شیوع و کنترل بی رویه اپیدمی کرونا در این کشور نگرانی بسیاری را به وجود آورده و باید توجه داشت که تعطیلی بی رویه و ناسازگار شهر هیچ تأثیر واقعی ندارد. برای خرید وقت برای ادامه پیشگیری و کنترل ، عواقب پایداری به همراه نخواهد داشت. در عین حال ، هزینه آن و دارایی های مالی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این س whatال که چه نوع برنامه پیشگیری و کنترل برای بستن شهر در نزدیکی آنها لازم است ، گفت: “اگر این فقط یک استراحت دو هفته ای باشد ، واقعاً در کوتاه مدت و با هزینه کمتری کمک خواهد کرد. این اصلاً خوب نیست.

یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: برای بسته شدن و انتقال خدمات باید برنامه ای داشته باشیم. بنابراین ، اهداف آن باید بیان شود و دستاوردهای آن باید به صورت منسجم بیان شود و آمادگی کامل برای نهادهای سودآور و خواست مردم فراهم شود.

سوری گفت: “س isال این است که آیا جمعیت در شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، بستن شهر منطقی نخواهد بود مگر اینکه ورودی شهر 14 روز قبل باشد. اگر ترافیک رایگان باشد ، بسته شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

چالش های تاج در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت معتقد است که هزینه های زندگی بدون بهترین اقدامات بهداشتی و ایمنی فراتر از انتظار ما است. هزینه سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، ارتباطات و سفرهای غیرضروری ، جلسات کوچک و بزرگ و فقدان فاصله جسمی و بیشتر از همه استفاده بی رویه از ماسک و زندگی های محبوبی که مانند برگ های پاییز ، هر روز می ریزند. ما میلیاردها دلار فعالیت اقتصادی داریم که تحت تأثیر فشار و ستم تحریم های جهانی قرار گرفته اند ، در حال راه اندازی هستیم.

آمار نشان می دهد آنچه در کرونا در پایتخت تهران اتفاق می افتد نگران کننده است و در صورت بسته شدن ، بسته شدن شهر باید با بسته شدن درها توسط ساکنان همراه باشد و باید تمام جوانب بسته شدن را در نظر بگیرد. ورودی بیمارستان و خوابگاه باریکتر است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا