علمی

در تعطیلات ۶روزه، شهر حالت عادی داشت / در سربالایی پیک پنجم کرونا قرار داریم

وزارت بهداشت گفت: “در حال حاضر ما در بالای پیام رسان پنجم هستیم و متأسفانه حفظ پروتکل ها و فرکانس ها کنترل پیام رسان پنجم را دشوار نمی کند.

به گزارش اخبار ایران من به گفته وبدا ، دکتر سعید نمکی در بیانیه ای به فرماندهی عالی سیاست های نیروهای مسلح گفت: همه رستوران ها برای تعطیلات شش روزه عید قربان باز بودند ، این شهر در وضعیت مطلوبی قرار داشت ، رفت و آمد منظم داشت و در آستانه پر شدن بود.

وی افزود: بحران دلتا یک شورش است و اگر نوع نگاه ما به سیاست های بهداشتی به این شکل باشد ، امید زیادی به خارج شدن از فرش قرمز در بسیاری از شهرهای کشور نداریم ، اما اگر افراد پیروی کنند و اعضای مختلف سلامت را دنبال کنند برنامه های زیر ما می توانیم در چند روز امیدوار باشیم.

وزارت بهداشت یادآور شد: در مناطقی مانند سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق جنوبی بیماری در آستانه ریشه کن شدن است اما در بسیاری از مناطق بیماری در حال افزایش است و امیدواریم در هفته آینده دوباره این بیماری را بدست آوریم یا دو

نمکی گفت: خوشبختانه سرعت واکسن خوب است و از این هفته به لطف واکسنی که تهیه کرده ایم ، از گروه های بیشتری حمایت خواهیم کرد و مرکز واکسیناسیون را گسترش خواهیم داد و از واکسن های جدید در فعالیت های خطرناک استفاده خواهیم کرد. ما این کار را خواهیم کرد و هفته آینده این مسائل بهبود می یابد.

وی گفت: ارتش حماسه ای را برای تماس با ما برای مقابله با کرونا حماسه آفرید و امروز من از دبیرکل نیروهای مسلح ، من و همکارانم عمیقاً تشکر می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا