علمی

دستاوردهای مقابله با کرونا نباید از بین برود

به گزارش شفاف ، انوشیروان محسنی بندپی وی در جلسه ستاد مبارزه با تاجگذاری کرونا گفت: با تلاش دست اندرکاران مدیریت و مراقبت از Covid 19 ، به ویژه مراقبت های بهداشتی در کشور ، شاهد کاهش ویروس کرونا ، خواب و مرگ در این کشور و در استان تهران هستیم. شناخت این امر به دلیل وقایع زیادی که در این مدت اتفاق افتاده از اهمیت برخوردار است. راهکارهایی مانند ایجاد محدودیت ، مهار ازدحام ترافیک و راه اندازی سیستم شهید سلیمان امری عادی بوده است و امروز باید برای تحقق این موارد سخت تلاش کنیم.

وی افزود: برای حمایت از وضعیت فعلی ، باید تمام محدودیت هایی را که ستاد ملی تاج نشان می دهد و سیاست هایی که توسط اداره بهداشت اعمال شده را در نظر بگیریم. مشکل حل نشده و ژانر جدیدی به وجود آمده که با سن و اتفاقات گذشته مغایرت دارد و همه را تحت تأثیر قرار می دهد. این یک پدیده جدید است و تا آنجا که ما واکسن های ملی و طبیعی تولید می کنیم و از کشورهای معتبر واکسن خریداری می کنیم ، باید با حفظ ایمنی این بیماری ها و مرگ و میر جو را کاهش دهیم.

محسنی بندپی افزود: در پایان جلسه امروز این است که در یک منطقه پرجمعیت مانند تهران ، مسافت ما به جز مترو و اتوبوس مهم است ، اما اگر مترو و اتوبوس را اضافه کنیم ، میانگین مسافت 77٪ است ، من بیش از 90 می بینم تعداد زیاد مردم دلگرم کننده است. بنابراین ، باید مراقب باشیم آنچه را که در اینجا یاد می گیریم از دست ندهیم. در نتیجه ، نظر ما این است که با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان در تهران که از میانگین کشوری بالاتر است ، باید در گشایش مدارس دقت بیشتری داشته باشیم.

به عبارت دیگر ، سفیر تهران با اشاره به اینکه پنج شهر در استان مازندران و سه شهر در استان گیلان در منطقه قرمز قرار دارند ، گفت: 50 درصد مجوزهای صادر شده برای سفر بین دو استان. . در نتیجه ، یکی از فرضیات ما این است که در روزهای آینده ، به دلیل احتمال سفر به دو ایالت و تشدید بحران امروز ، باید با آن به عنوان یک عید برخورد کرد و هیچ مجوز وسیله نقلیه موتوری صادر نشد تا یافته ها به راحتی حل نشوند. .

وی در مورد نماز جمعه و وقایع تجاری گفت: نماز جمعه در مساجد و مساجد طبق پروتکل ها اگر با دقت و نظارت انجام شود وظیفه مهمی است اما نباید این کار را به گونه ای انجام داد که در هفته های آینده شاهد تغییر نگرش نسبت به آن باشیم. بیماری کوید. ” 19 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا