فرهنگی

پخش سریال «آمرلی» با دوبله فارسی در شبکه نمایش خانگی

سریال «آمرلی» با دوبله و زیرنویس فارسی، این روزها از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش اخبار ایران من به نقل از روابط عمومی سریال، سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی؛ از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

«آمرلی» در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی؛ تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان «عربی» صحبت می‌کنند.  

 این سریال با دوبله‌ی فارسی  و همچنین با زبان عربی همراه با زیرنویس فارسی قابل دسترس است.

تا به حال سه قسمت از سریال «آمرلی» از شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است  و پخش آن در ایران و کشورهای عربی؛ هم‌چنان ادامه دارد.

از جمله گویندگان این سریال که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند می‌توان به افرادی چون: امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ی دوبله؛ اشاره کرد.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال «آمرلی» در سه روزِ هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن  هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی همراه با زیرنویس فارسی سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌ نت منتشر می شود.  

«آمرلی» روایت‌گرِ عاشقانه‌ی یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا