پارافریز متن فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

رونویس فارسی و انگلیسی نشوند به شما امکان می دهد بدون دانلود نرم افزار رونویسی رایگان، متن خود را بازنویسی و رونویسی کنید. با کمک هوش مصنوعی به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید پس از خرید رپورتاژ تبلیغات و یا پس از خرید بک لینک یا سایر فرآیندهای لازم مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

چقدر مطالب را بازنویسی کردیم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

متنی را بازنویسی کنید که برای افراد مفید باشد

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افراد شاغل در صنعت تولید محتوا بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت بالاتری انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود چاپ کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن با هوش مصنوعی

این روش معمولا توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با معادل خود جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات حرکت نمی کنند، بلکه فقط کلمات مشابه جایگزین و تغییر می کنند.

بازنویسی محتوا به صورت مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوای مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام است یکی از بهترین اشکال بازنویسی است. این روش با بازنویسی مفهومی یک جمله عمل می کند که در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان است و در برخی دیگر کاملاً تغییر می کند و در نتیجه یک جمله جدید اما با همان کلمه اصلی ایجاد می شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی با ساعات محدود بازنویسی متن روزانه است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نوع تجاری بازنویسی 3000 کلمه برای هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید 300 کلمه بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر یک کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های کاربردی زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Transcription متوقف خواهد شد؟

خیر، نسخه رایگان همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

اختلال و آموزش دو مفهوم متفاوت هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند به خوبی کار کنند. فقط در درس بدون بازنویسی کلمات مختلف بین آنها کپی می شود. این دوره نه تنها توصیه نمی شود، بلکه اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

روش ها و اشکال مختلفی برای برش محتوا وجود دارد، مانند بازنویسی متن، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، جمله “ارائه ابزار بازنویسی حرفه ای” پس از اجرای این روش تبدیل به “ابزار ارائه شده مجدداً ارائه شد”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچ بازنویسی انجام نشده است و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هم نمی توانند این را بفهمند.

اسپین روشی برای جابجایی پاراگراف هاست.

این روش پاراگراف های متن را بالا و پایین می برد. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4، سپس 4 با 2 جایگزین می شود و حرکت بین پاراگراف ها، اگرچه این وضعیت معنای جملات را حفظ می کند، تکرار محسوب می شود. از آنجایی که بازنویسی نشده و پاراگراف فقط جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از جاهای مختلف می گیرد و با هم ترکیب می کند. این کلمات تکراری محسوب می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و توسط گوگل قابل شناسایی هستند. در واقع بدون بازنویسی، این روش ریسندگی بهترین شکل ریسندگی محسوب می شود. چون دو معنی جملات یکسان می مانند (حتی اگر تکرار شوند) کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این دلیل خوبی بر این ظاهر است.

سرویس مقاله نویسی فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (معمولاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) استخراج می‌کنید و آن را در قسمت ابزار کپی کپی می‌کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا بازنویسی می شود و با متن قبلی متفاوت است. به این معنی که هر بار که متنی را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه مقاله شما منحصر به فرد باشد، بهتر است برای هر نوشته (یا در دو یا سه پاراگراف) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از جای دیگری جایگزین کنید. این امر باعث می‌شود که اطلاع از انتقال سند به هر حال غیرممکن شود.

پارافریز به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با ابزار ترجمه آنلاین پارافریز متن سئوسل، می توانید محتوای رونویسی شده ماشینی با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش و حرکت ذکر شده انجام نشود و حتی اگر مقاله را از همان منبع دریافت کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که مقاله بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت بعد از هر سری بازنویسی، موضوعات اصلی را تغییر دهید تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما ارائه شود که در شرایط داده شده، در گوگل قابل مشاهده است. (حداقل تا الان).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، فقط متون تایپ شده. اشتباهات مفهومی کوچکی در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی دیده می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی شدن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). این ابزار طبق تست های فراوان تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار رونویسی کرد؟

هدف از راه اندازی بازنویسی محتوا نشونت استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، اما با وجود این، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری استفاده کنند و درصد کارهای تکراری را کاهش دهند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه نوشتن یک پیام چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد. البته نسخه رایگان ویرایشگر متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت تمایل می توانید از نسخه تجاری ابزار استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا