اخبار استانی

آغاز به کار بیست‌وسومین نمایشگاه بهاره در مشهد

اخبار ایران من/خراسان رضوی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) با هدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان و سال نو در این شهر خبر داد.

رضا صفری اظهار کرد: این نمایشگاه عصر امروز ۱۳ اسفندماه افتتاح و تا ۱۸ اسفندماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان افزود: زمینه‌های فعالیت مشارکت‌کنندگان شامل پوشاک و البسه، موادغذایی، میوه و تره‌بار، گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، محصولات ارگانیک خوراکی، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع دستی است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت مفید ۱۵ هزار متر مربع و در سالن های مفاخر، فردوسی، عطار، فضای باز و خلیج فارس برای استقرار غرفه‌ها و فروشندگان حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

صفری در خصوص تعداد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد ۱۱۰۰ غرفه در قالب ۷۰۰ شرکت‌کننده است که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی ۶۷۰ مجموعه و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان ۳۰ مجموعه از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، قم، اصفهان، لرستان و آذربایجان شرقی است.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا