علمی

فلسطین پشتوانه‌ای به وسعت دلهای حق جویان دارد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آستانه روز جهانی قدس در پیامی، روز قدس را نماد اتحاد جهان اسلام، استکبار ستیزی و مبارزه با دروغ بزرگی به نام اسرائیل توصیف کرد و از خانواده بزرگ سلامت خواست تا با حضور حماسی، یکپارچه و پرشکوه در راهپیمایی عظیم فردا و سر دادن فریاد ظلم‌‎ستیزی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی و نظام استکبار، همگام با آحاد ملت روزه دار ایران در پاسداشت خون شهدای گرانقدر انتفاضه و مقاومت شرکت جویند و به جهانیان اعلام دارند که فلسطین پشتوانه‌ای به وسعت دلهای حق جویان دارد و آرمان آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش اخبار ایران من، در متن پیام وزیر بهداشت آمده است: بیش از چهار دهه از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» از سوی بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد؛ روزی که بر تارک جهان اسلام به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با دروغ بزرگی به نام «اسرائیل» بدل شده است و حضور در راهپیمایی سیاسی عبادی آن نشان از دفاع از قبله اول مسلمانان و قلب جهان اسلام دارد. در سالهای گذشته به برکت روشنگری نظام جمهوری اسلامی و با هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت سلحشور و مبارز، مساله فلسطین و قدس شریف به مهمترین دغدغه جهان اسلام مبدّل گردیده است. 

در روز قدس امسال نیز فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین می گذرد، بیش از هر زمان دیگر از زبان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان طنین انداز و رهایی فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام، مطالبه خواهد شد.

حماسه حضور در روز قدس امسال به ویژه از این جهت اهمیت دارد که در ماههای اخیر، رژیم منحوس ‌و منفور صهیونیستی افزون بر حمله به مناطق مسکونی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه، از سر عجز و استیصال، با حمله به بیمارستان ها و مراکز آموزشی، سبوعیت خود را به نهایت رسانده و دل‌های مسلمانان و حق‌طلبان جهان را از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام سرشار کرده است؛ جنایاتی که هویت حقیقی مستکبران عالم را به عنوان حامیان اصلی این رژیم به خوبی آشکار کرد و کوس رسوایی مجامع مدعی حقوق بشر غربی را به صدا درآورد.

جنایت سبوعانه اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران رشید و مستشاران ایرانی نیز بار دیگر ددمنشی و انسان ستیزی این رژیم را در معرض دید جهانیان قرار داد و حال آن که چنین جنایاتی نه تنها موجب نجات رژیم صهیونیستی از شکست حتمی در غزه نخواهد بود، بلکه به نابودی این غده سرطانی شتابی دوچندان خواهد بخشید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی، ضمن حمایت از آرمان الهی رهایی فلسطین و قدس شریف در مجامع جهانی سلامت و تلاش برای گسترش مناسبات منطقه ای حوزه بهداشت و درمان بر محور مقاومت اسلامی، خانواده بزرگ سلامت را به حضور حماسی، یکپارچه و پرشکوه در راهپیمایی عظیم روزجهانی قدس امسال و سر دادن فریاد ظلم‎ستیزی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی و نظام استکبار فرا می خواند تا در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامته ای ( مد ظله العالی) و همگام با آحاد ملت روزه دار ایران در پاسداشت خون شهدای گرانقدر انتفاضه و مقاومت شرکت جویند و به جهانیان اعلام دارند که فلسطین پشتوانه ای به وسعت دلهای حق جویان دارد و آرمان آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد. باشد که این فریادهای حق طلبانه، دژهای پوشالی و متزلزل استکبارگران را به لرزه درآورد و این وعده الهی را تحقق بخشد که «وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»/ کسانی که ستم کرده‌اند، به زودی خواهند دانست به کدام بازگشتگاه باز خواهند گشت» . سوره مبارکه شعرا، آیه شریفه ۲۲۷.   

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا