اخبار استانی

صوفی: نماینده‌ای مطالبه‌گر خواهیم بود/ حاجی‌بابایی: همدانی‌ها به وحدت رأی دادند

اخبار ایران من/همدان عصر امروز گردهمایی حماسه حضور در مجموعه ورزشی فردوسی شهر همدان برگزار شد.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: اکنون که در سنگر دیگر با رأی قاطع مردم خدمتگزاری را شروع کردیم، قول می‌دهم طی چهار سال بر مبنای فرموده‌های مقام معظم رهبری صدای مردم باشم.

عباس صوفی افزود: با همکاری همه اقشار مختلف پیر و جوان نخبگان و دانشگاهیان و با تأسی از سخنان رهبری مردم این دیار قول می‌دهم در کنار دیگر منتخب همدان صدای مردم باشم.

وی تأکید کرد: امیدوارم با همدلی یکدیگر و به پشتوانه مردم نمایندگانی اثرگذار و مطالبه‌گر باشیم و به مشکلات مردم توجه کنیم و قوانینی را پیگیری کنیم که به نفع مردم باشد.

منتخب مردم همدان در انتخابات مجلس دوازدهم در پایان بیان کرد: باید نمایندگانی مطالبه‌گر باشیم تا همدانی قوی داشته باشیم.

صوفی: نماینده‌ای مطالبه‌گر خواهیم بود/ حاجی‌بابایی: همدانی‌ها به وحدت رأی دادند

دیگر منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از همه کسانی‌که در استان همدان و حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم، انقلاب را سرافراز کردند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه این مردم پای ایران و نظام ایستاده‌اند، تصریح کرد: تا روزی که مردم به من رأی می‌دهند، خادم ملت هستم. 

نماینده مردم همدان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در طول شش دوره نمایندگی یک ریال برای خود و خانواده‌ام برنداشته‌ام و پرونده‌ام سفید و پاک است.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه نمی‌توانم کسی را تخریب کنم چراکه دینم این اجازه را به من نمی‌دهد، اظهار کرد: همگان بدانیم امروز از روهایی نیست که کسی برای مردم تصمیم بگیرد، مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: مردم عاقل هستند و دوران آن گذشته که کسی برای مردم تصمیم بگیرید. مردم همدان به وحدت رأی دادند و ما اجازه نمی‌دهیم کسی بین دو نماینده اختلاف بیندازد.

صوفی: نماینده‌ای مطالبه‌گر خواهیم بود/ حاجی‌بابایی: همدانی‌ها به وحدت رأی دادند

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا