اتفاقات

هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای مداخلات جوی ۵ استان در آخرین روز سال

هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای مداخلات جوی ۵ استان در آخرین روز سال
برگزاری انتخابات در مدارس

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در ۵ استان، از آماده باش امدادگران این جمعیت خبر داد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با اخبار ایران من، با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی کشور گفت: طبق هشدار سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های، خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است که در همین راستا نیز امدادگران جمعیت هلال احمر در این پنج استان، در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز امدادگران نیز در اختیار آنان قرار گرفته است، گفت: در کنار آماده‌باش امدادگران، لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند از جمله اینکه از حضور و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند. همچنین لازم است که در هنگام وزش باد شدید، شهروندان از استقرار لبه پشت‌بام و بالکن‌ها و همچنین قرار گرفتن در مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان کهنسال و سازه‌های موقت پرهیز کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا