اقتصادی

سه مصوبه فوری برای ترخیص کالا/هیچ بهانه ای برای واردکنندگان نماند

به دنبال هدایت رئیس وزیر در ترکیب سلاح برای تأمین تقاضای بازار و ایجاد قیمتهای منصفانه ، معاون وزیر گمرک اعلام کرد که امروز در یک جلسه غافلگیرانه به ریاست نخست وزیر منطقه بازار تحت نظارت وزیر صمت ، مصوبات مربوط به حذف فوری تسهیلات فرهنگی و بندری آزاد شده است. ، که ممکن است منجر به تأیید مقدار زیادی کالا شود.

به گزارش اخبار ایران من ، امروز (سه شنبه) ، رئیس وزیر با انتقاد از قیمت های موجود تأکید کرد که قیمت ها خوب نیستند و باید توسط دستگاه های مربوطه ، از جمله وزارت صمت ، زندان ها ، بسیج و گمرک بر اساس در دسترس بودن کالا ، هماهنگ و تنظیم شوند. نیازهای بازار و قیمت های پایین را پیدا کنید.

به دنبال اظهارات وی ، جلسه ای فوری با حضور نهادهای مناسب در وزارت دادگستری برگزار شد و مهرداد جمال اروانقی – معاون گمرک رئیس جمهوری ایران – در حاشیه این کنفرانس با اخبار ایران من در مصاحبه ای ، جزئیات جلسه امروز را تشریح کرد.

کسر 90٪ کالاها در خط توزیع یا پول نقد

وی توضیح داد: به گمرک اجازه داده شده است که اقلام را از 25 دسته و برای تولید تجهیزات ، تجهیزات واسطه ای و سایر موارد مربوط به تولید و کلیه ورودی ها در ردیف “توزیع” یا “توزیع” وجوه تنزل بدهد. بدون شماره حساب بانکی موثر است.

اروانقی گفت: ترخیص 10٪ باقیمانده املاک نیز باید انتخاب صاحبان ملک باشد. در مورد اقلام اساسی غیر از ارز ترجیحی خود و همچنین اقلام غیر ضروری ، صاحب ملک می تواند از “وجوه عمومی” یا “درج در برابر صادرات” یا “سیستم بانکی” برای پرداخت استفاده کند.

چند نمونه کالا

امروز معاون وزیر بازرگانی در بیانیه ای گفت: “ما تصمیم گرفته ایم که نمونه کالاهای مورد نیاز برای تأیید از دستگاه های مربوطه از جمله سازمان ملی استاندارد ، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت را به سرعت آماده کنیم.” این کار توسط یک مرجع واحد انجام می شود و گواهی معتبر برای آن قاعده به عنوان یک حق ثبت اختراع کافی است.
به گفته وی ، تمهیدات مناسبی برای نمونه برداری قبل از تخلیه و نمایش کالاها ، به ویژه اقلام ضروری ، توسط سازمان مناسب در نظر گرفته شده است.

طول مراسم را بررسی کنید

اروانقی سومین مصوبه کنفرانس کنونی را به معنای بررسی طول تجارت خارجی عنوان کرد و افزود: بنابراین ، از ابتدای موجودی کالا تا تصویب نهایی کالاهای صادر شده بررسی و تبادل نظر می شود. گیر همانطور که در سراسر صنعت تجارت کارتل تصور می شد این روش را نشان دهد و ببیند که هر شرکت در تولید کالا چقدر سود می برد.

به گفته وی ، واضح است که آمار به موقع به صورت آنلاین در اختیار همه سازمان های مدیریتی و نظارتی قرار می گیرد و بر اساس تجزیه و تحلیل آماری و زمان کار با ابزارهای بازاریابی ، این امر می تواند از بروز آن بکاهد. رهبری.

معاون افسر گمرک یادآور شد: به نظر می رسد طبق اجماع كنونی به ویژه با توجه به مجوز 90 درصدی كالا ، دلیل معتبری برای واردكنندگان برای حذف اقلام اصلی و ورودی ها در گمرك وجود ندارد و باید فوراً مجوز را تمدید كنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا