اخبار استانی

ضرورت مشارکت مردم در توسعه همه جانبه مازندران

اخبار ایران من/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه بعد از انقلاب آنجا که مردم پای کار آمدند کارها سر و سامان یافت، گفت: هرجا مردم پای کار آمدند کارها درست شده است و هرجا مردم دور شدند کارها خراب؛ بنابراین مشارکت مردم برای توسعه همه جانبه استان ضرورت دارد.

سید محمود حسینی‌پور، امروز، ۱۸ فروردین در چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه‌گری شهرستان چالوس که در سالن همایش‌های امامت این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه حضور و نظارت مردم با چنین همایش‌هایی بیشتر می‌شود، اظهار کرد: هرجا مشارکت مردم نبود، اقتصاد ما آسیب دید زیرا اقتصاد دولتی شد و انحرافات زیادی در آن اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: وقتی مسئولی خود درگیر اقتصاد و عضویت در هیئت مدیره می‌شود، مبارزه با فساد را فراموش می‌کند و اگر به مجموعه‌اش پول غیر مجاز داده شود، صدایش در نمی‌آید.

استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: ایشان چند سالی است که موضوع تولید را مطرح می‌کنند اما این مفهوم در همه موضوعات قابلیت اجرا دارد.

حسینی پور به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های چالوس در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: این شهر از دیرباز مورد توجه گردشگران و تجار بوده است اما متاسفانه میادین گردشگری چالوس به عنوان یک ثروت عظیم برای مردم معرفی نشده است.

ضرورت مشارکت مردم در توسعه همه جانبه مازندران

وی با تاکید بر اینکه می‌توان در این شهر درآمد و توسعه پایدار ایجاد کرد، یاداور شد: شهرستان چالوس یکی از مقاصد دائمی گردشگری است و نمی‌توان این اولویت را برداشت.

استاندار مازندران از چالوس به عنوان مسیر و مقصد گردشگری یاد کرد و گفت: اولویت نخست گردشگری است که تعریف خاص خود را دارد.

حسینی پور خطاب به حاضران بیان کرد: این جمعیت مطالبه‌گر می‌تواند تبدیل به کارگروه حرفه‌ای شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چالوس در دوران دفاع مقدس قدمگاه شهدا بوده است باید به موزه دائمی دفاع مقدس تبدیل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا