علمی

الهیان: تهران تعطیل شود – اخبار ایران من

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت تعطیلی در تهران گفت: گروه مبارز اسلامی و بسیج اعلام کرده اند که آماده نظارت بر افراد مظنون به بازداشت در کشور هستند. ما می توانیم با استفاده از یک روش محبوب ساده با کرونا مقابله کنیم.

به گزارش اخبار ایران من ، زهره الهیان ، نماینده تهران در پستی در حساب توئیتر خود درباره افزایش تعداد بیماران صلیبی و مرگ نوشت: برای ساکنان تهران ، این حادثه به دلیل افزایش جمعیت در تهران می تواند به مناطق دیگر نیز سرایت کند. در این شرایط ، ریشه یابی فرهنگ جدید و ایجاد ممنوعیت یا تعطیلی شهر تهران در نتیجه این افزایش از اهمیت برخوردار است.

در جلسه نمایندگان با اعضای ستاد ضد دفاعی کرونا تهران ، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تصمیم گرفتند که یک پیشنهاد اختتامیه دو هفته ای در تهران در ستاد ملی کرونا ارائه دهند. در این جلسه ، همه اعضا ، از جمله نمایندگان ، رئیس دفتر مقابله با تاج تهران و سفیر تهران ، با این درخواست موافقت کردند. سرعت انتقال را کاهش دهید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج آمادگی خود را برای رصد موارد مشکوک به حبس در کشور اعلام کرده اند ، علاوه بر این ، سپاه آمادگی ارائه کمک های مالی و پزشکی به افراد مبتلا به بیماری قلبی از جمله افراد مسن را دارد. سالها پیش با همین تشویق توانستیم یک برنامه ملی کنترل فلج اطفال در کشور ایجاد کنیم که منجر به ریشه کنی کامل فلج اطفال شد و امروز با استفاده از همان استراتژی می توانیم با کرونا مبارزه کنیم. “امروز ، هیچ راهی برای درمان بیماری قلبی به جز پیوستن به گروه های جهادی وجود ندارد.

از امروز (11 نوامبر) ، به مدت یک ماه ، در تهران ، مرکز استان ، شهرهای پر خطر و سایر مناطق مربوط به فعالیت های تجاری ، به استثنای موارد ضروری مانند داروخانه ها و مواد غذایی ، بسته به ماهیت فعالیت های ثانویه تجارت ، قوانینی وضع شده است. . چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 6 عصر به پایان می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا