فرهنگی

افزایش ۲ برابری ارسال آثار به جشنواره «طنز پهلو» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرشاد مهدی پور عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: جشنواره طنزپهلو خلاء های معرفی استاد صابری فومنی تا حدود پر کرد و این روند باید استمرار داشته باشد.

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طنز گل آقا در سه دهه گذشته نقش جهت دهی را ایفا کرد، گفت: محتوای علمی و کارشناسی در قالب طنز در گل آقا مشهود بود.

مهدی پور با بیان اینکه مردم به طنز اقبال گسترده و عمیق نشان می دهند، اضافه کرد: در حوزه طنز با چالش ها و کم و کاسنی های فراوانی مواجه ایم که این مهم باید به مرور زمان اصلاح شود.

معاون امور رسانه و تبلیغات وزیر ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای آموزشی ویزه طنز و طنزپردازی بیان کرد: نیاز نگاه دانشگاهی، علمی و آموزشی در بخش طنز بسیار ملموس است.

وی از ارسال ۱۲۰۰ اثر به جشنواره طنزپهلو خبر داد و افزود: در این دوره از جشنواره به لحاظ کمیت شاهد افزایش دوبرابری ارسال آثار هستیم.

چهره استاد کیومرث صابری فومنی در رسانه ملی شخصیت پردازی شود

«سیدمحمدرضا خوشرو» مدیر شبکه نسیم سیما در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: فومن زادگاه عارفان، بزرگان و اساتید است و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه تلویزیون در خدمت طنزپردازان و اهالی طنز است، گفت: چهره استاد کیومرث صابری فومنی در رسانه ملی شخصیت پردازی شود.

مدیر شبکه نسیم با تاکید بر لزوم واکاوی شخصیت های مهم هنر و رسانه بیان کرد: طنز بیان صریح، سریع و اثرگذار مسائل و چالش ها است که در رسانه ملی کاربرد ویژه ای دارد.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا