اخبار استانی

انتخاب سرمربی مس رفسنجان از بین سه گزینه داخلی

اخبار ایران من/کرمان مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان توضیحاتی در خصوص روند انتخاب سرمربی و گشودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ارائه کرد.

حسین پورمحمدی امروز ۱۲ بهمن ماه با اشاره به امضای قرارداد و حضور سعید دقیقی در تمرینات مس رفسنجان اظهار کرد: ما با کسب مجوز از مدیریت باشگاه شمس آذر قزوین با سعید دقیقی وارد مذاکره شدیم و با توافق صورت گرفته وی از ترکیه به تهران آمد و پس از امضای قرارداد در تمرینات تیم حاضر شد اما با گذشت چند روز اعلام کرد به دلیل فشارهای درون استان قادر به ترک تیم شمس آذر در این مقطع نیست. 

وی افزود: باشگاه مس رفسنجان می‌توانست مانع از بازگشت وی به قزوین شود اما به هر صورت سعید دقیقی یکی از مربیان جوان و خوش آتیه فوتبال ایران است و تصمیم گرفت کارش را در  شهر خودش دنبال کند. 

پورمحمدی در ادامه گفت: پس از بازگشت آقای دقیقی به قزوین تمرینات مس همچنان با قدرت و به صورت منظم با حضور مربیان باشگاه دنبال می‌شود و برای حضور در مسابقات نیم فصل دوم آماده می‌شویم.

وی همچنین در مورد انتخاب سرمربی جدید مس رفسنجان گفت: بعد از بازگشت قطعی آقای دقیقی بررسی شرایط گزینه‌های موجود را در دستور کار قرار دادیم و در نهایت به سه گزینه نهایی داخلی رسیدیم که در روزهای آتی و طی مذاکرات نهایی سرمربی جدید انتخاب خواهد شد و در تمرینات حاضر می‌شود. بدون شک تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه نیز اظهار کرد: بخش اصلی مشکلات و محدودیت‌های مالی این فصل ما به دلیل بدهی‌های انباشته است و پنجره باشگاه نیز به همین دلیل بسته شده اما در ٢٤ ساعت گذشته بخش قابل توجهی از این بدهی‌ها را پرداخت کردیم و در انتظار تکمیل تشریفات قانونی هستیم تا با همکاری فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالات نیز در روزهای ابتدایی هفته آتی باز شود و برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی جدید نیز مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا