ورزشی

تنها درخواست امباپه از رئال مادرید چیست؟

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من؛ به گزارش آاس، انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می‌رود به‌محض امضای قرارداد او با لوس‌بلانکوس، پاری سن ژرمن بیانیه رسمی جدایی این فوق‌ستاره را روی خروجی وب‌سایت خود قرار دهد. حدود یک ماه پیش بود که کیلیان ام باپه به سران پاری سن ژرمن اطلاع داد در تابستان این باشگاه را ترک می‌کند. طرفین اخیراً مذاکراتی را نیز در خصوص بند توپ طلا انجام دادند؛ بدین معنی که اگر ام باپه بتواند با رئال مادرید به توپ طلا برسد، پاداش جداگانه‌ای دریافت خواهد کرد.

حال کیلیان ام باپه در آخرین تماس‌های خود با رئال مادرید، از سران این باشگاه خواسته او را پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2024 معارفه کنند. امباپه به همراه تیم ملی فرانسه در یورو و سپس المپیک پاریس حضور خواهد داشت و نمی‌خواهد در طول این رقابت‌ها پرسش‌های خبرنگاران در خصوص انتقال به رئال مادرید، تمرکزش را بر هم بزند. ستاره فرانسوی امیدوار است قبل از شروع یورو 2024 (14 ژوئن) به عنوان بازیکن جدید لوس‌بلانکوس معارفه شود تا با خیالی آسوده در مسابقات ملی شرکت کند.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا